30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
40637930
Jaromír Krasl - TPU Prešov
Pavlovičovo námestie 12, Prešov, 08001, SVK
Dielenské zariadenia
Pneumatické otryskávacie zariadnie sacie SAF PTZ 200 l
Tovar, Služba
|
1. Pneumatické tryskacie zariadenie sacie SAF, PTZ 200 l - OP 1V SF, alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pneumatické tryskacie zariadenie pre pieskovanie predmetov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pneumatické otryskávacie zariadenie SAF typ PTZ 200 l + Odlučovač prachu OP 1V SF, alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
| Objem nádoby | l | 200 | ||
| Rozmery prac.priestoru (š / v/ h) | mm | 1950x700x900 | ||
| Nosnosť roštového stola | kg | 150 | ||
| Množstvo odsávaného vzduchu (Odlučovač prachu) | m3 h-1 | 600 | ||
| Elektrické pripojenie (ovládacie napätie) | V/DC | 24 | ||
| Hlučnosť zariadenia | dBa | 85 | ||
| Elektrické pripojenie | V | 230 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Pracovný priestor vyložený gumou | áno |
| Separácia abrazíva: mechanické sito | |
| Ovládanie procesu: nožné, elektrické | |
| Regulátor tlaku stlačeného vzduchu | áno |
| Elektrické pripojenie: 3+N+PE, 400V/TN-S, 50Hz | |
| LED osvetlenie | áno |
| Odsávací ventilátor | áno |
| Pripojenie stlačeného vzduchu: 3/4" | |
| Doprava, Inštalácia do vnútorných priestorov, montáž a sprevádzkovanie | áno |
| Názov |
| Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu (tovaru). |
| Záručná doba na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. Presnú adresu miesta plnenia dodávateľ obdrží po uzatvorení zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
| Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
21.10.2022 08:09 — 21.11.2022 08:11
1,00 ks
18 600,00
13 780,00
Tovar v požadovanej alebo vyššej kvalite.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 10:13
18.10.2022 08:30
18.10.2022 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.10.2022 14:18 - Vstupná ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
| 18.10.2022 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 360,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: