• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 09:35

Detail zákazky Z202210748

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 09:35

Základné údaje

Z202210748

OF-261803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7005900

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

40637930

Jaromír Krasl - TPU Prešov

Pavlovičovo námestie 12, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dielenské zariadenia

Pneumatické otryskávacie zariadnie sacie SAF PTZ 200 l

  • 43800000-1 - Dielenské zariadenia
  • 42924200-1 - Stroje na vháňanie pary a opieskovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pneumatické tryskacie zariadenie sacie SAF, PTZ 200 l - OP 1V SF, alebo ekvivalent
Funkcia
Pneumatické tryskacie zariadenie  pre pieskovanie predmetov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pneumatické otryskávacie zariadenie SAF typ PTZ 200 l + Odlučovač prachu OP 1V SF, alebo ekvivalent ks 1
Objem nádoby l 200
Rozmery prac.priestoru (š / v/ h) mm 1950x700x900
Nosnosť roštového stola kg 150
Množstvo odsávaného vzduchu (Odlučovač prachu) m3 h-1 600
Elektrické pripojenie (ovládacie napätie) V/DC 24
Hlučnosť zariadenia dBa 85
Elektrické pripojenie V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovný priestor vyložený gumou áno
Separácia abrazíva: mechanické sito
Ovládanie procesu: nožné, elektrické
Regulátor tlaku stlačeného vzduchu áno
Elektrické pripojenie: 3+N+PE, 400V/TN-S, 50Hz
LED osvetlenie áno
Odsávací ventilátor áno
Pripojenie stlačeného vzduchu: 3/4"
Doprava, Inštalácia do vnútorných priestorov, montáž a sprevádzkovanie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu (tovaru).
Záručná doba na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Presnú adresu miesta plnenia dodávateľ obdrží po uzatvorení zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

21.10.2022 08:09 — 21.11.2022 08:11

1,00 ks

18 600,00

13 780,00

Tovar v požadovanej alebo vyššej kvalite.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2022 10:13

18.10.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 201
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2022 14:18 - Vstupná ponuka 18 600,00 € Cena s DPH
18.10.2022 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 18 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS