30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR
Služba
1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 1 |
Názov |
Miesto konania kurzu územie SR do 31.10.2022. |
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR. |
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2021 |
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.10.2022 08:30 — 31.10.2022 08:00
1,00 ks
468,89
468,89
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 10:25
05.10.2022 08:00
05.10.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2022 14:43 - Vstupná ponuka | 468,89 | € | Cena bez DPH |
03.10.2022 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 468,89 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: