30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31632548
PRIMUS spol. s r.o.
Žilinská cesta 102/531, Lietavská Lúčka, 01311, SVK
Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok
vanička, plastová
Tovar, Služba
1. Plastová vanička
|
|
---|---|
Funkcia |
Na skladovanie nebezpečných látok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastová vanička | ks | 3 | ||
Hmotnosť | kg | 2 | ||
Záchytný objem | l | 20 | 30 | |
Dĺžka | mm | 550 | 600 | |
Hĺbka vonkajšia | mm | 400 | ||
Výška vonkajšia | mm | 155 | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
• vysoká chemická odolnosť • stabilný tvar • ľahko sa čistia | |
Materiál polyetylén (vysokotlakový PE / LDPE) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar . |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo. |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH., podpis+ pečiatku |
Tovar požadujeme dodať na adresu kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej DVA pracovné dni pred jeho dodaním. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
03.10.2022 13:17 — 14.10.2022 13:18
1,00 zákazka
204,18
204,18
Podľa objednávkového formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2022 13:18
30.09.2022 13:25
30.09.2022 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2022 13:30 - Vstupná ponuka | 204,18 | € | Cena bez DPH |
23.09.2022 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 204,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: