• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 08:55

Detail zákazky Z202210701

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 08:55

Základné údaje

Z202210701

OF-261141

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945651

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

47960515

Innova Slovakia s.r.o.

Oremburská 12, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém pre diagnostiku vrodených srdcových chýb

Systém pre diagnostiku, srdcové chyby

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém pre diagnostiku vrodených srdcových chýb
Funkcia
Systém pre diagnostiku vrodených srdcových chýb - intrakardiálnych skratov, chlopňových regurgitácií a meraní CO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém pre diagnostiku vrodených srdcových chýb ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zostava systému pozostáva z hardware-u a software-u áno
Kompletné hardvérové a softvérové vybavenie sa skladá z častí: áno
- komunikačná jednotka pre prepojenie meracích sond a počítača áno
- optický prevodník Elo E210 zaisťujúci prepojenie so snímacou jednotkou áno
- optické káblové prepojenie áno
- integrovaný akumulátor typu Li lon 3.6V 3100mAh
- nábíjací adaptér OUTPUT: 5V DC/1.5A, INPUT: 100_240V AC
- počítač s príslušenstvom áno
- softvér s 5-ročnou garanciou vrátane update-u áno
Zariadenie kompatibilné so sadou sond pre meranie hemodynamických parametrov Intrakardiálna S sonda, Externá T sonda
Systém predstavuje rýchlu, presnú a bezpečnú diagnostiku áno
Parametre prietoku udávané v absolútnych hodnotách (l/min), čo umožňuje merať pľúcnu vaskulárnu rezistenciu áno
Presnosť merania zodpovedá farbivovej dilúcii, bez zaťaženia pacienta odberom krvi a bez kalibrácie áno
Citlivosť merania lepšia ako oximetrické meranie skratov (u VSD, PDA a P-L skratov) áno
Ihneď rozlišuje príčinu kyslíkovej dasaturácie (medzi pľúcnou insuficienciou a pravoľavým skratom) áno
Umožňuje meranie veľkosti intrakardiálnych skratov áno
Svojimi výsledkami spresňuje indikáciu k intervenčnému alebo chirurgickému výkonu áno
Umožňuje preukázať a kvantitatívne vyhodnotiť aj klinicky neurčité a atypické skraty obehovej sústavy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov systému a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota na hardvérové vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, a na softvérové vybavenie min. 60 mesiacov, odo dňa prevzatia zariadení.
4. Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
5. Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru
10. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
13. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

05.10.2022 10:00 — 16.11.2022 14:30

1,00 celok

49 900,00

49 900,00

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.09.2022 10:50

03.10.2022 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2022 22:41 - Vstupná ponuka 49 900,00 € Cena bez DPH
02.10.2022 22:41 - Najvýhodnejšia ponuka 49 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS