• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2022 17:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 17:39
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 08:35

Detail zákazky Z202210684

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2022 17:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 17:39
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 08:35

Základné údaje

Z202210684

OF-261667

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945549

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54002702

PEK-TK Slovakia, o.z.

Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

Oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia chladiarenských agregátov
Funkcia
Diagnostikovať poruchy na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C a nacenenie následnej opravy
Vykonanie opravy porúch a doplnenie chladiva v cene daného rozpočtu na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Doplnenie chladiva na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva ks 1
Chladiarenský kontajner ISO 1C mraziaci a chladiaci ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce
obsahuje: chladiaci agregát CARRIER OASIS 250 s dvoma výparníkmi
č. 5408YH000023 Diagnostika a celková oprava a výmena častí technológie podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce +  revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva
2ks chladiaci a 2ks mraziaci revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 10 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list a Certifikát pre prácu s F-plynmi, Kategória 1
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

03.10.2022 15:36 — 09.12.2022 15:36

3,00 ks

10 000,00

8 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2022 17:31

30.09.2022 17:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2022 10:59 - Vstupná ponuka 9 960,00 € Cena s DPH
28.09.2022 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS