30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54002702
PEK-TK Slovakia, o.z.
Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK
Revízie a oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva
Oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva
Služba
1. Revízia chladiarenských agregátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostikovať poruchy na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C a nacenenie následnej opravy |
Vykonanie opravy porúch a doplnenie chladiva v cene daného rozpočtu na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky |
Doplnenie chladiva na dvojkomorovom chladiarenskom kontajnery ISO 1C |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1, chladiarenský kontajner ISO 1C dvojkomorový - revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva | ks | 1 | ||
Chladiarenský kontajner ISO 1C mraziaci a chladiaci | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce |
obsahuje: | chladiaci agregát CARRIER OASIS 250 s dvoma výparníkmi |
č. 5408YH000023 | Diagnostika a celková oprava a výmena častí technológie podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce + revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva |
2ks chladiaci a 2ks mraziaci | revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva |
Názov |
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 10 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list a Certifikát pre prácu s F-plynmi, Kategória 1 |
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
03.10.2022 15:36 — 09.12.2022 15:36
3,00 ks
10 000,00
8 333,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2022 17:31
30.09.2022 17:39
03.10.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2022 10:59 - Vstupná ponuka | 9 960,00 | € | Cena s DPH |
28.09.2022 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: