• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 11:00

Detail zákazky Z202210623

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 11:00

Základné údaje

Z202210623

OF-261179

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945575

Objednávateľ

00351725

Domov sociálnych služieb - Zemianske Podhradie

4, Zemianske Podhradie, 91307, SVK

Dodávateľ

46964690

Meditech SK, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"10 ks skriňa dvojdverová; 30 ks kreslo; 10 ks stôl; 1 ks hydraulická stolička"

skriňa, stôl, kreslo

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok
Funkcia
Zdravotnícky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šatníková skriňa ks 10
1.1 Rozmer (v*š*h) mm 1800*1200*550
1.2 Počet rektifikačných nožičiek ks 6
1.3 Počet vyberateľných políc ks 6
2. Stôl ks 10
2.1 Rozmer (v*š*h) cm 100*70*75
2.2 Hrúbka vrchnej dosky mm 25
3. Kreslo ks 30
3.1 Rozmer (š*h*v) cm 58*54*88
3.2 Výška sedu cm 47 48
3.3 Výška podrúčiek cm 62 63
4. Hydraulická zdvihacia stolička ks 1
4.1 Bezpečná pracovná záťaž kg 135
4.2 Rozsah zdvihu mm 560 565
4.3 Výška podvozku mm 150 160
4.4 Celková šírka mm 640 645
4.5 Celková dĺžka mm 930 950
4.6 Rozsah zdvihu sedadla mm 465 965
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Z 18 mm LDTD, 2 mm ABS hrany na rektifikačných nožičkách
1.2 Dvojdverová Delená pevnou priečkou
1.3 Uzamykateľná kovové bezpečnostné úchyty
2.1 Na kovových chrómovaných nohách s nastaviteľnými rektifikačnými pätkami
3.1 Pevná drevená konštrukcia z masívneho dreva
3.2 Poťah v zdravotníckej koženke možnosť výberu farby
3.3 Operadlo má kovovú chrómovanú časť chráni operadlo a uľahčuje manipuláciu
4.1 Slúži na transport, zdvíhanie, sprchovanie, kúpanie ťažko mobilných osôb môže byť použitý aj pre toaletu
4.2 Hydraulický zdvih ručná páka pre zdvih a tlačidlo pre spúšťanie
4.3 Odnímateľná, ľahko čistiteľná plastová vložka sedáku dezinfikovateľná
4.4 Sklopná opierka chrbta a rúk štyri dvojité kolieska s brzdou
4.5 Bezpečnostný pás súčasť  dodávky
4.6 Možnosť dodania podložnej misy a držiaka podložnej misy možnosť dodania elektronickej váhy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa záruka min. 24 mesiacov
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený, v zmontovanom stave
Požaduje sa jednotný farebný odtieň (buk svetlý) u všetkých položiek
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy. Výrobky musia zodpovedať vyobrazeniu a spĺňať všetky požadované technické vlastnosti
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorým je technická dokumentácia výrobcu.
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

4, Zemianske Podhradie, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

07.10.2022 10:10 — 04.11.2022 10:11

1,00 zákazka

13 440,00

11 505,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Nosnosť hydraulickej stoličky minim.130 kg

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2022 08:37

03.10.2022 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2022 06:43 - Vstupná ponuka 13 420,00 € Cena s DPH
27.09.2022 06:43 - Najvýhodnejšia ponuka 13 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS