• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 10:50

Detail zákazky Z202210620

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 10:50

Základné údaje

Z202210620

OF-261475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6927782

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

nákup nových tonerov a plnenie tonerov,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup  tonerov do tlačiarní
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaných tonerov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov je možné dodať nové tonery alebo plnené repasované tonery.
Dodávanie požadovaných tonerov, bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner CE 285 A kus 10
toner CE 278A kus 2
toner CF 217A kus 1
toner HP 106A kus 3
toner  205A CF530A Black kus 6
toner 205A CF531A Cyan kus 5
toner 205A CF532A Yellow kus 5
toner 205A CF533A Magenta kus 5
toner HP 130A CF350 A Black kus 2
toner HP 130A CF351 A Cyan kus 1
toner HP 130A CF352 A Yellow kus 1
toner HP 130A CF353 A Magenta kus 1
toner HP 117 / W 2070 Black kus 2
toner HP 117 / W 2071 Cyan kus 1
toner HP 117 / W 2072 Yellow kus 1
toner HP 117 / W 2073 Magenta kus 1
toner 302-Black kus 3
toner 302-Color kus 3
toner 305- Black kus 15
toner 305- Color kus 10
toner 652- Black kus 15
toner 652- Color kus 10
toner 653- Black kus 5
toner 653- Colour kus 3
toner HP 106A kus 3
toner BROTHER LC-3617 Black kus 1
toner BROTHER LC-3617 Cyan kus 1
toner BROTHER LC-3617 Magenta kus 1
toner BROTHER LC-3617 Yellow kus 1
toner Xerox C 230 Black kus 6
toner Xerox C 230C Cyan kus 3
toner Xerox C 230 B Yellow kus 3
toner Xerox C 230 B Magenta kus 3
toner Xerox B 205 kus 6
toner Xerox 106 R kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať  tonery, ktoré sú predmetom tejto zákazky na adresu sídla Objednávateľa na základe telefonických a emailových objednávok a to do dvoch dní od dňa objednania tovaru. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Uvedené predpokladané množstvo tonerov nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: plnenie tonerov a dodanie nových tonerov na adresu sídla Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný pri plnení tonerov zabezpečiť ich maximálne naplnenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tonerov  ktoré sú predmetom tejto zákazky s informáciou ktoré tonery budú originál a ktoré plnené repasované. V zozname bude uvedená cena k jednotlivých druhov tonerov za jeden kus, pričom v uvedenej cene bude zarátaná aj cena dopravy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za plnenie tonerov a nové tonery bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu  tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi vždy spolu s doručeným tovarov. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname  tonerov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ ručí Objednávateľovi,  tonery zodpovedajú platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na naplnených a  nových toneroch v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy inému subjektu. Ak tak urobí, bude to chápané ako hrubé porušenie podmienok Zmluvy s ktorými súhlasil pri zadávaní ponuky cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vladimíra Clementisa 51, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.10.2022 08:00 — 03.10.2023 16:00

141,00 kus

3 000,00

3 000,00

Plnenie zákazky je uvedené v technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách na plnenie. Dodávateľ predloží Objednávateľovi vlastný návrh plnenia zákazky t.j. zoznam tonerov ktoré sú predmetom tejto zákazky s informáciou ktoré tonery budú originál a ktoré plnené repasované.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2022 09:57

28.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2022 09:01 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena bez DPH
27.09.2022 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS