• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 11:00

Detail zákazky Z202210619

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 11:00

Základné údaje

Z202210619

OF-255660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945643

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36190381

INTERIÉR INVEST, s.r.o.

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahová krytina koberec

Podlahová krytina koberec

  • 39531000-3 - Koberce
  • 39531310-9 - Kobercové dlážkové krytiny
  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 44112230-9 - Linoleum
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koberec do posilňovne záťažový DAKAR 2107 G alebo ekvivalent
Funkcia
povrchová úprava podláh v posilňovni so schopnosťou odolávať záťaží
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záťažový koberec bm 25
šírka m 4
váha vlasu g/m2 650
výška vlasu mm 2,1
výška celkom mm 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ koberca vpichovaný
farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa) minimálne z 3 rôznych farieb
podklad gel- zaťažová guma
trieda záťaže 23/31
materiál polypropylén
 2. Koberec do kancelárie BOLTON AB 2117 alebo ekvivalent
Funkcia
povrchová úprava podláh v kancelárii odolný voči kolieskovým stoličkám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záťažový koberec bm 27
šírka m 4
celková váha g/m2 1750
výška vlasu mm 2,5
výška celkom mm 4,5 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ koberca uzlík
farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa) minimálne z 3 rôznych farieb
podklad umelá juta
trieda záťaže 23/32
 3. Linoleum záťažové PVC POLARIS CAMEO 694D alebo ekvivalent
Funkcia
povrchová úprava podláh v kancelárii a na chodbách odolná voči kolieskovým stoličkám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC krytina bm 55
šírka m 4
hrúbka mm 3
nášľapná vrstva mm 0,35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
protišmyková úprava áno
trieda záťaže 23-32-41
farba(bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa) minimálne z 3 rôznych farieb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
•    Vrátane dopravy na miesto plnenia.
.•    Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
•    Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00.
•    Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
•    Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste plnenia na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
•    Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
•    Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
•    Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
•    Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list.
•    Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
•    Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 1 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

06.10.2022 07:00 — 26.10.2022 13:00

1,00 súbor podľa opisu

4 418,40

4 418,40

Objednávateľ požaduje predložiť vzorky ponukaného tovaru na výber farby .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.09.2022 10:28

03.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2022 13:50 - Vstupná ponuka 3 438,33 € Cena bez DPH
03.10.2022 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 3 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS