30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
75472848
Kateřina Tykvová
Mezi školami 2324, Praha 5, 15800, CZE
Opravy a údržba skladových kontajnerov s príslušenstvom
Opravy a údržba skladových kontajnerov, príslušenstvo kontajnera, nafukovací stan, Prepravno-skladovací kontajner ISO 1C
Služba
1. Oprava nafukovacieho stanu typ HANGÁR 11X6
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena spojovacích kolíkov stanu | ks | 119 | ||
Výmena segmentov (zubov) zipsu stanu | ks | 8 | ||
Výmena bežcov zipsu | ks | 5 | ||
oprava - zalepenie dier stanu | ks | 100 | 200 | |
Výmena hadíc od kompresora k tubusu stanu | m | 10 | ||
Výmena prepojovacej karabíny stanu | ks | 2 | ||
Výmena nalepovacieho úchytu stanu - jednooko | ks | 1 | ||
Výmena nalepovacieho úchytu stanu - dvojoko | ks | 1 | ||
Oprava úchytov obalu stanu | ks | 2 | ||
Výmena koncovky z kompresora do vzduchovej hadice -3 vývod | ks | 5 | ||
Výmena koncovky zo vzduchovej hadice do tubusu stanu-L | ks | 5 | ||
Oprava motora kompresora | ks | 1 | ||
Výmena nafukovacieho ventilu | ks | 1 | ||
Výmena pretlakového ventilu | ks | 1 | ||
Výmena podlahových úchytov na karabínu | ks | 5 | ||
Výmena ukončenia zipsu | ks | 5 | ||
Výmena zarážky zipsu | ks | 5 | ||
Výmena začiatku zipsu | ks | 5 | ||
Výmena krytu na ventily | ks | 1 | ||
Výmena segmentov plastovej podlahy pod stan 120 x 60 x 2,5 cm | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prepravno-skladovací kontajner ISO 1C DIELKON – E typ 6400 | NSN: 8145-40-001-0497 |
Nafukovací stan | HANGAR 11x6 |
Kompresor | 95056038 |
Tlaková kontrolná jednotka | 95056107 |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v mieste Martin |
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov. |
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu do areálu miesta dodania plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko a to najneskôr 2 dni pred dodaním plnenia služby v súlade s touto zmluvou. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
AAk je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu predpokladanej hodnoty zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa vykonanie opráv v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
06.10.2022 09:47 — 31.10.2022 09:48
1,00 zákazka
2 498,00
2 081,67
Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2022 09:07
03.10.2022 09:20
03.10.2022 09:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2022 21:15 - Vstupná ponuka | 2 497,20 | € | Cena s DPH |
26.09.2022 21:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 497,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: