• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:10

Detail zákazky Z202210618

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:10

Základné údaje

Z202210618

OF-261061

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945589

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

75472848

Kateřina Tykvová

Mezi školami 2324, Praha 5, 15800, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba skladových kontajnerov s príslušenstvom

Opravy a údržba skladových kontajnerov, príslušenstvo kontajnera, nafukovací stan, Prepravno-skladovací kontajner ISO 1C

  • 50830000-2 - Oprava odevov a textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava nafukovacieho stanu typ HANGÁR 11X6
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena spojovacích kolíkov stanu ks 119
Výmena segmentov (zubov) zipsu stanu ks 8
Výmena bežcov zipsu ks 5
oprava - zalepenie dier stanu ks 100 200
Výmena hadíc od kompresora k tubusu stanu m 10
Výmena prepojovacej karabíny stanu ks 2
Výmena nalepovacieho úchytu stanu - jednooko ks 1
Výmena nalepovacieho úchytu stanu - dvojoko ks 1
Oprava úchytov obalu stanu ks 2
Výmena koncovky z kompresora do vzduchovej hadice -3 vývod ks 5
Výmena koncovky zo vzduchovej hadice do tubusu stanu-L ks 5
Oprava motora kompresora ks 1
Výmena nafukovacieho ventilu ks 1
Výmena pretlakového ventilu ks 1
Výmena podlahových úchytov na karabínu ks 5
Výmena ukončenia zipsu ks 5
Výmena zarážky zipsu ks 5
Výmena začiatku zipsu ks 5
Výmena krytu na ventily ks 1
Výmena segmentov plastovej podlahy pod stan 120 x 60 x 2,5 cm ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prepravno-skladovací kontajner ISO 1C DIELKON – E typ 6400 NSN: 8145-40-001-0497
Nafukovací stan HANGAR 11x6
Kompresor 95056038
Tlaková kontrolná jednotka 95056107
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v mieste Martin
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu do areálu miesta dodania plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko a to najneskôr 2 dni pred dodaním plnenia služby v súlade s touto zmluvou.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
AAk je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu predpokladanej hodnoty zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa vykonanie opráv v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.10.2022 09:47 — 31.10.2022 09:48

1,00 zákazka

2 498,00

2 081,67

Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2022 09:07

03.10.2022 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2022 21:15 - Vstupná ponuka 2 497,20 € Cena s DPH
26.09.2022 21:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 497,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS