00397431
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Ventúrska 3, Bratislava, 81301, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok prípadne stravovacích kariet
stravné poukážky, stravné lístky, stravovacie karty
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok / stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok a/alebo stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stravovanie má byť zabezpečené pre zamestnancov | ks | 20 | 40 | |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,8 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov za celú dobu platnosti Zmluvy | ks | 6300 | ||
Predpokladané množstvo stravovacích kariet | ks | 20 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ďalšími ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Stravná poukážky obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Väzba stravných poukážok | stravné poukážky musia byť viazané po 20 ks |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov: od 07.10.2022 do 06.10.2023, alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Celková zmluvná cena za predmet plnenia je tvorená súčtom nominálnych hodnôt stravných lístkov v počte 6300 ks/4,8 EUR a výškou provízie. Výška provízie je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy prechodu zo stravných poukážok na stravovacie karty. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť použitia stravovacích poukážok a stravovacích kariet súčasne na základe skutočného záujmu zamestnancov o stravné poukážky alebo o stravovacie karty. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané stravné poukážky do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky na plnenie do sídla Objednávateľa. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ vo svojej objednávke uvedie počet objednávaných stravných poukážok jednotlivých nominálnych hodnôt a/alebo stravných kariet na základe svojich skutočných potrieb. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravnej poukážky počas plnenia predmetu a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Objednávateľ je oprávnený vystaviť objednávky na základe tejto Zmluvy len do výšky celkovej zazmluvnenej ceny. Prípadné náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú už zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Spôsob zasielania objednávok na plnenie: e-mailom, cez internetový formulár alebo prihlásením sa na portál Dodávateľa prostredníctvom prihlasovacích údajov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo dohodnúť sa s Dodávateľom na spôsobe balenia stravovacích poukážok. |
Na predmet tejto zákazky Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. Platby budú uskutočňované výhradne prevodným príkazom, splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Zmluvná celková cena v sebe obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane nákladov Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania Objednávateľovi, všetky náklady Dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok, ako aj stravovacích kariet do sídla Objednávateľa, dane, balné, poistenie, zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok, storno poplatky za vrátanie a výmenu, prechod zo stravných lístkov na stravovacie karty, distribúciu ako aj všetky ďalšie náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi v súvislosti s plnením tejto Zmluvy. |
Zmluvná celková cena zahŕňa v prípade potreby zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Objednávateľ požaduje, aby stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka už obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosti. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov Dodávateľom je právom Objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky Objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie Objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Právo Objednávateľa na vrátenie stravných lístkov podľa bodov 13. a 14. je možné uplatniť aj po skončení platnosti zmluvy do 30 kalendárnych dní. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Vyžaduje sa bezpečnostné krytie kariet. |
V prípade požiadania Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky Objednávateľa, v prípade straty alebo krádeže do 24 hod. od prijatia záväznej objednávky. Objednávka Objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov Objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané. Objednávku na dodanie stravovacích kariet Objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému alebo e-mailu. |
Objednávateľ požaduje, aby pri použití stravovacích kariet bolo možné v reálnom čase zistiť, aký je zostatok a pohyby na karte. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie Objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia objednávky Objednávateľa. Objednávka bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko držiteľa stravovacej karty. |
Zmluvné strany sa dohodli že, minimálne a maximálne množstvá odobraných stravných poukážok, ako aj stravných kariet, sú len predpokladané a skutočné odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. |
V prípade, ak bude mať počas plnenia zmluvy Dodávateľ záujem uzavrieť zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii predmetu plnenia tejto rámcovej dohody, každý Subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť predmetu zákazky v rovnakej kvalite ako Dodávateľ. S ohľadom na výkony pridelené Subdodávateľovi, dodávateľ zaviaže subdodávateľa všetkými zmluvnými povinnosťami, ktoré Dodávateľ má voči Objednávateľovi. |
Na doručovanie právnych úkonov a iných právnych aktov medzi Objednávateľom a Dodávateľom, slúžia kontaktné údaje, ktoré si strany vzájomne poskytli, najmä emailová adresa a adresa sídla. Zmluvná strana je povinná oznámiť druhej zmluvnej strane bezodkladne akékoľvek zmeny svojich kontaktných údajov. Do okamihu oznámenia zmeny týchto údajov druhej zmluvnej strane sa poskytnuté kontaktné údaje považujú za pravdivé. |
Rozpis musí obsahovať: 1. Nominálnu cenu za jeden ks stravnej poukážky, t.j. 4,80 EUR, 2. Celkový počet stravných poukážok, t.j. 6300 ks, 3. Výšku zľavy za poskytnuté služby v %, 4. Výšku zľavy za poskytnuté služby v EUR bez DPH, 5. Výšku zľavy za poskytnuté služby v EUR s DPH, 6. Celková jednotková cena stravného lístka po uplatnení zľavy v EUR bez DPH, 7. Celková jednotková cena stravného lístka po uplatnení zľavy v EUR s DPH, 8. Celková zmluvná cena v EUR bez DPH, 9. Celková zmluvná cena v EUR s DPH. |
Percentuálna výška zľavy je nemenná počas platnosti zmluvy aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka, resp. stravnej jednotky. |
Rozpis zmluvnej ceny podľa bodu 25. musí byť doložený do 7 dní od uzavretia zmluvy, zaslaním na email: linkesova@vsmu.sk. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy oznámiť Objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú bude môcť Objednávateľ zasielať objednávky na plnenie Dodávateľovi. |
Nedodržanie povinnosti Dodávateľa uvedených v tomto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a dáva právny základ na odstúpenie od Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka budú obsahovať platnosť do konca nasledujúceho roka. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne na základe čiastkových objednávok, prevažne raz mesačne |
Uchádzač do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody: | na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa. |
Ventúrska 3, 813 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
6 300,00 4,8
30 240,00
30 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2022 17:37
03.10.2022 10:00
03.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2022 12:17 - Vstupná ponuka | 30 239,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2022 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 239,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: