• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 08:55

Detail zákazky Z202210576

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 08:55

Základné údaje

Z202210576

OF-260758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915943

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hasiaci prístroj prenosný práškový 6 kg ks 210
Hasiaci prístroj  prenosný snehový 5 kg ks 95
Hasiaci prístroj prenosný halónový 2 kg ks 2
Hasiaci prístroj prenosný práškový 2 kg ks 6
Hasiaci prístroj prenosný práškový 1 kg ks 3
Hasiaci prístroj prenosný vodný 9 litrový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich ....
1. Revízia hasiacich prístrojov ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok.
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky.
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú  protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok
Miesto plnenia: Bratislava III. - Nové Mesto
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody.
V zmysle ustanovení OPET  si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu  než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy  o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.10.2022 08:00 — 31.10.2022 12:00

1,00 súbor položiek

1 053,85

1 053,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.09.2022 11:08

26.09.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 606
 23
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2022 11:12 - Vstupná ponuka 1 050,00 € Cena bez DPH
21.09.2022 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS