• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 16:13

Detail zákazky Z202210575

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 16:13

Základné údaje

Z202210575

OF-259299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945580

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nerezový pracovný stôl – 1 ks a nerezové policové regále – 2 ks

pracovný stôl, policové regále, nerez

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nerezový pracovný stôl - 1 ks
Funkcia
pracovný stôl v celonerezovom prevedení vhodný napríklad do gastronomických prevádzok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška mm 850
dĺžka mm 800
šírka mm 1800
pracovná doska s hrúbkou plechu mm 0,8
pracovná doska so zadným lemom vo výške mm 100
nosnosť pracovnej dosky kg 150
stabilná a pevná konštrukcia z oceľových profilov mm 38x38x0,9
v spodnej časti je podnožie spevnené policou pevne spojenou s nohami stola, ktorej nosnosť je kg 50
 2. Nerezový policový regál - 2 ks
Funkcia
skrutkovaný nerezový regál so štyrmi policami vhodný do kuchýň, skladov a ostatných gastronomických prevádzok
police sa skrutkujú do trubiek a vytvára sa tak pevný a odolný regál s veľkým úložným priestorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet regálov ks 2
výška mm 1550
dĺžka mm 1200
šírka mm 500
police ks 4
nosnosť police kg 45
hrúbka police mm 0,8
stabilná konštrukcia s hrúbkou plechu mm 0,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerezový oceľový plech
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia
Vrátane odvozu a likvidácie obalového materiálu
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Záručná doba na dodaný tovar je min. 2 roky.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.10.2022 09:00 — 28.10.2022 14:00

3,00 ks

1 140,00

950,00

Dodávateľ uvedie bližší popis vysúťaženého tovaru a nacenený štruktúrovaný rozpočet s jednotlivými nacenenými položkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2022 08:42

03.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 21:37 - Vstupná ponuka 1 133,06 € Cena s DPH
30.09.2022 21:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 133,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS