• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 10:40

Detail zákazky Z202210561

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 10:40

Základné údaje

Z202210561

OF-261389

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6940394

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44137761

EUROGASTROP s.r.o.

Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynský nábytok a vybavenie

nerezový , regál, skrinka, nástenná, vozík , plechy

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nerezový regál  policový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nerezový regál 400x1800x5 policový ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• Vyrobené s potravinársky nezávadnej chróm-niklovej ocele STN 17241 • Základná výška regálu 1800 mm • Max. zaťaženie jednej police 80 kg • 5 plných políc
 2. Skriňa otvorená-regál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa otvorená-regál 400x1800x1500 ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celonerezové vyhotovenie. Nosná konštrukcia z joklu 40x40 mm, police hr. 40 mm vystužené pozdĺžnymi výstuhami. Zadné a bočné zakrytovanie. Výška 1800 (mm) Dĺžka 1500 (mm) Šírka 400(mm)
 3. Skrinka s posuvnými dverami, nástenná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skrinka s posuvnými dverami, nástenná ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nerezová skrinka s posuvnými dvierkami na profesionálne použitie v gastronómii. - Vybavené 2 posuvnými hladkými dverami - 2 veľké úložné priestory, - montážny materiál, - jednoduchá montáž, - vysoká nosnosť. Rozmery (D/Š/V) : 1600 x 400 x 650 mm Hmotnosť : 28,5 kg
 4. Vozík na plechy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík na plechy ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: 550 x 380 x 1700 mm Vzdialenosť medzi úrovňami 80 mm Vybavené 4 otočnými kolieskami, 2 z toho s brzdami Na oboch stranách je zaistená ochrana proti vypadnutiu nádob
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar .
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopre
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

03.10.2022 09:37 — 21.10.2022 09:38

1,00 zákazka

8 442,82

8 442,82

podľa objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2022 10:47

30.09.2022 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2022 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 31
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2022 08:54 - Vstupná ponuka 8 442,00 € Cena bez DPH
29.09.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 7 985,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS