• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2022 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2022 09:35

Detail zákazky Z202210544

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2022 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2022 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2022 09:35

Základné údaje

Z202210544

OF-261091

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6933863

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50546279

Neomedica s. r. o.

Ružová dolina 7, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Peristaltická pumpa

pumpa, peristaltická pumpa

  • 42122500-5 - Laboratórne čerpadlá a príslušenstvo
  • 42122510-8 - Peristaltické čerpadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Peristaltická pumpa
Funkcia
Peristaltická pumpa na presúvanie roztokov, bližšie určená pre rekonštitúciu liekov, miešanie, premiestňovanie objemov pri príprave intravenóznych roztokov, plnenie vakov, striekačiek, elastomerických púmp.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
peristaltická pumpa ks 1
maximálny prietok ml/min 850
rozsah nastavenia ml 0,1 9900
napájanie V 100 240
hlučnosť dB(A) 70
rozmery pumpy (š x h x v) mm 200x245x152
manipulačný priestor pumpy (š x h x v) mm 210x350x162
hmotnosť kg 5
pracovná teplota stupne C 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj vhodný pre všetky laminárne boxy a izolátory áno
Ovládanie cez dotykový display áno
Presnosť zariadenia ± 20% pri 0.1 ml; ± 10% pri 0.2 ml; ± 4% pri 0.5 ml; ± 2% pri 1 ml
Rozsah nastavenia max 9.9 Liter po krokoch 0.01 ml
Možnosť nastaviť spätný chod v rovnakom rozsahu áno
Možnosť predprogramovať zmiešavacie profily áno
Možnosť nastaviť nábehovú rýchlosť „ramp start“ a koncovú rýchlosť „ramp stop“ áno
Zobrazenie na displeji objem (ml), zostávajúci objem (ml), rýchlosť (ml/min), počet príprav, dátum poslednej kalibrácie
Nastavenie automatického štartu áno
Možnosť vytvorenia individuálnej knižnice ingredientov áno
Možnosť WIFI napojenia pre vzdialený prístup servisného technika áno
Možnosť rozšírenia sieťového pripojenia (pre servis) áno
Možnosť rozšírenia portov Port na prídavný senzor na bubliny, Port na príslušenstvo-skener čiarových kódov, Port na nožný spínač
Napájanie 100-240 V, 50/60 Hz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
4. Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
6. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
7. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
8. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
14. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
15. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.10.2022 07:00 — 14.11.2022 14:30

1,00 celok

15 000,00

15 000,00

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2022 08:42

29.09.2022 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2022 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 201
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2022 08:46 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena bez DPH
23.09.2022 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS