• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 12:15

Detail zákazky Z202210534

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 12:15

Základné údaje

Z202210534

OF-261209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945510

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

52313239

SalesPRO, s. r. o.

Nám. Matice slovenskej 409/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup germicídnych žiaričov pre potreby NDS, a.s.

Germicídny žiarič

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový, vertikálny germicídny žiarič vhodný na použitie za prítomnosti ľudí
Funkcia
Stolový, vertikálny germicídny žiarič, uzavretý, určený na dezinfekciu priestorov, vhodný na použitie za prítomnosti ľudí.
PROLUX G18WA alebo ekvivalent v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Konštrukcia- dural, uzavretý 2x ventilátor, stolový, vertikálny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový, vertikálny germicídny žiarič vhodný na použitie za prítomnosti ľudí ks 40
Výkon UVC zdroja W 18
Životnosť UVC zdroja hod. 18000
Hlučnosť ventilátorov dB 14,8
Prietok vzduchu m3/hod 50
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie 230V/50Hz
Rozmery 556 x 165 x70 mm
Hmotnosť komplet netto 3,2 kg, brutto 3,6 kg
Farba biela
Pripojenie pohyblivý prívod 2,5m, vidlica
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Germicídne žiariče (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania, počas doby trvania Kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluvy“) a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný predmet plnenia v súlade so Zmluvou dohodnutú cenu.
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č.1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č.1 a Prílohy č.2 k Opisnému formuláru.
I.3 Ide o jednorazový nákup a dodanie germicídnych žiaričov vhodných na použitie za prítomnosti ľudí.
I.4 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania špecifikované v bode I.7 Opisného formulára, inak sa to chápe ako podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Zmluvu odstúpením.
I.5 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Zmluvy, potvrdia zmluvné strany na dodacom liste. Za zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia. Vlastnícke právo k predmetu plnenia nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní predmetu plnenia ostáva predmet plnenia vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar.
I.6 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný predmet plnenia skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať.
I.7 Miestom odovzdania a prevzatia predmetu plnenia bude určené elektronicky e-mailom alebo obdobne. Zoznam osôb zodpovedných za prevzatie tovaru bude zaslaný Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti Zmluvy. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu plnenia, v čase uzatvorenia Zmluvy, za Objednávateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14,841 04 Bratislava- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava- SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava- SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín-
SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany - SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš - SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce- SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov- SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica- SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta- SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa- SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen- SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice- SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- SSČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca-
- SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce - IO Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 01 Banská Bystrica - IO Prešov, Námestie mládeže 3, 080 01 Prešov - IO Žilina, ul. Radlinského 13/373, 010 01 Žilina - Školiace stredisko Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján. Po nadobudnutí a účinnosti Zmluvy,  bude Dodávateľovi doručený do 5 (piatich) kalendárnych dní súpis s konkrétnymi množstvami na jednotlivé miesta dodania obstarávaného tovaru.
I.8 Doručenie tovaru podľa príslušnej špecifikácie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00.
II. CENA
II.1 Cena tovaru dodaného v zmysle Zmluvy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotková cena uvedená v Prílohe č.1 je stanovená v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňa všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania.
II.2 Jednotková cena je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. Jednotková cena je rovnaká pre všetky miesta dodania predmetu plnenia. Dodávateľ vyplní jednotkovú cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia. Predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) uvedenú v objednávkovom formulári považuje Verejný obstarávateľ za finančný limit a okolnosť dôležitú pre plnenie Zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného a prevzatého predmetu plnenia.
II.4 Prijatá celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je záväzná pre uzatvorenie Zmluvy, stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky zmluvné záväzky.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, popis plnenia v zmysle predmetu plnenia, bankové spojenie v zmysle Zmluvy.
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2, alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov.
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme predmet plnenia spôsobom uvedeným v bode I.5 Opisného formulára, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší Zmluvu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme.
IV.2 Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania o 5 (päť) dní. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania predmetu plnenia zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1, V prípade nedodržania funkčných a technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii/ Opisnom formulári/ v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa v súlade so Zmluvou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok Elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty stanovenej v Zmluve, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania.
V.3 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
V.4 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota PROLUX G18WA alebo ekvivalent v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Navrhnutá hodnota opis produktu

Pri zadanej špecifikácii nie je možné ponúknuť ekvivalent. Opisný formulár je napídaný na konkretny výrobok jediného výrobcu.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota I.3 Ide o jednorazový nákup a dodanie germicídnych žiaričov vhodných na použitie za prítomnosti ľudí.
Navrhnutá hodnota požiadavky na plnenie

Skutočný dezinfekčný účinok by mal byt podložený nezávislím aktreditovaným laboratóriom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.10.2022 10:00 — 31.10.2022 10:00

40,00 kus

9 750,00

9 750,00

V zmysle požiadaviek uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2022 13:22

03.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 230
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 15:02 - Vstupná ponuka 9 680,00 € Cena bez DPH
02.10.2022 23:38 - Najvýhodnejšia ponuka 9 560,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS