• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2022 14:05

Detail zákazky Z202210527

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2022 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2022 14:05

Základné údaje

Z202210527

OF-261315

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6933872

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

30222915

ELSTROTE, spol. s r.o.

551, Dolná Mariková, 01802, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"OOPP" Obuv

pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, čižmy

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "OOPP" Obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské - rôzne veľkosti; trojprackový jednofarebný model, dva nastaviteľné pásiky na nárte, zadný nastaviteľný pásik, zvršok: hovädzinová úseň alebo mikrovlákno,  stielka: prírodný korok, anatomicky tvarovaná pre podporu priečnej aj pozdĺžnej klenby, potiahnutá  hovädzinovou úsňou, podošva : tvrdený styropor alebo TPK, protišmyková podrážka, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2012 OB E SRA pár 1105
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) mužské - rôzne veľkosti; uzatvorená špica, perforovaný priehlavok, na oboch stranách priehlavku gumičky pre ľahšie nazúvanie alebo zadný pásik preklopný na nit, po preklopení možnosť nosiť ako šlapky, polouzatvorená päta, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia úseň, min. 2,0-2,2 mm, stielka: anatomicky tvarovaná, potiahnutá úsňou, antibakteriálna,  podošva : dvojhustotný polyuretén,  protišmyková podrážka, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2012 OB E SRA pár 340
pracovné sandále pre upratovačky - rôzne veľkosti, uzatvorená špica, uzatvorená päta, perforovaný priehlavok, zapínanie na suchý zips, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia úseň min. 2,0-2,2 mm, podšívka: textilná, stielka: anatomicky tvarovaná, antibakteriálna, vkladacia,  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela; norma: EN ISO 20347:2012 01 OB E SRA pár 295
čižmy koženofilcové pánske čierne - rôzne veľkosti; zvršok: hovädzinová useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami); podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti; stielka: vlepovacia; podošva: gumová, protišmyková pár 18
poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň - 2,0-2,2mm, podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná,  antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2012 S1 SRC A E FO pár 65
členková bezpečnostná obuv (baganče) - rôzne veľkosti, zaväzovanie na šnúrky; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň - 2,0-2,2mm; podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar, planžeta kevlarová, mimoriadne flexibilná;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2012 S3 SRC A E FO pár 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potrebné priložiť certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode požadujeme
Uchádzač je povinný dodržať parametre a špecifikáciu zákazky. požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru.
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zriadeniam na základe podpísaného Dodatku, ktorý bude upravovať spôsob fakturácie a spôsob platby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy .
Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa zodpovednej za predmetnú zákazku, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje, a to meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ doručí do 5 dní od uzavretia zmluvy vzorku z každého druhu do všetkých troch zdravotníckych zariadení. Ak predložená vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, má právo Objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH.
Po obdržaní objednávky žiadame dodať objednaný predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužívaný s požadovanými vlastnosťami v neporušenom obale, bez poškodenia do 7 pracovných dní.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky po dobu 12 mesiacov na základe objednávok. Uvedené množstvo je len predpokladané. Celkové množstvo  odobratého tovaru určí kupujúci priebežne podľa skutočnej spotreby.
Dodávanie tovaru v čase medzi 7,00 - 14,00 hod. nahlási dodávateľ najmenej 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Navrhnutá hodnota Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov, resp. Vyhlásení o zhode pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.

V Technických vlastnostiach obstarávateľ akceptuje predloženie Certifikátov alebo Vyhlásení o zhode, preto žiadame aby aj v rámci osobitných požiadaviek vytvoril rovné prostredie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

29 891,68

29 891,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť kvalitatívne a osobitné požiadavky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2022 09:13

29.09.2022 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2022 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2022 09:30 - Vstupná ponuka 29 891,68 € Cena bez DPH
23.09.2022 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 29 611,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS