00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
30222915
ELSTROTE, spol. s r.o.
551, Dolná Mariková, 01802, SVK
"OOPP" Obuv
pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, čižmy
Tovar, Služba
|
1. "OOPP" Obuv
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské - rôzne veľkosti; trojprackový jednofarebný model, dva nastaviteľné pásiky na nárte, zadný nastaviteľný pásik, zvršok: hovädzinová úseň alebo mikrovlákno, stielka: prírodný korok, anatomicky tvarovaná pre podporu priečnej aj pozdĺžnej klenby, potiahnutá hovädzinovou úsňou, podošva : tvrdený styropor alebo TPK, protišmyková podrážka, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2012 OB E SRA | pár | 1105 | ||
| obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) mužské - rôzne veľkosti; uzatvorená špica, perforovaný priehlavok, na oboch stranách priehlavku gumičky pre ľahšie nazúvanie alebo zadný pásik preklopný na nit, po preklopení možnosť nosiť ako šlapky, polouzatvorená päta, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia úseň, min. 2,0-2,2 mm, stielka: anatomicky tvarovaná, potiahnutá úsňou, antibakteriálna, podošva : dvojhustotný polyuretén, protišmyková podrážka, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2012 OB E SRA | pár | 340 | ||
| pracovné sandále pre upratovačky - rôzne veľkosti, uzatvorená špica, uzatvorená päta, perforovaný priehlavok, zapínanie na suchý zips, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia úseň min. 2,0-2,2 mm, podšívka: textilná, stielka: anatomicky tvarovaná, antibakteriálna, vkladacia, podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela; norma: EN ISO 20347:2012 01 OB E SRA | pár | 295 | ||
| čižmy koženofilcové pánske čierne - rôzne veľkosti; zvršok: hovädzinová useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami); podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti; stielka: vlepovacia; podošva: gumová, protišmyková | pár | 18 | ||
| poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň - 2,0-2,2mm, podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar; podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2012 S1 SRC A E FO | pár | 65 | ||
| členková bezpečnostná obuv (baganče) - rôzne veľkosti, zaväzovanie na šnúrky; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň - 2,0-2,2mm; podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar, planžeta kevlarová, mimoriadne flexibilná; podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2012 S3 SRC A E FO | pár | 70 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Potrebné priložiť certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode | požadujeme |
| Uchádzač je povinný dodržať parametre a špecifikáciu zákazky. | požadujeme |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru. |
| Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
| Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zriadeniam na základe podpísaného Dodatku, ktorý bude upravovať spôsob fakturácie a spôsob platby. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy . |
| Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa zodpovednej za predmetnú zákazku, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje, a to meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail. |
| Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Dodávateľ doručí do 5 dní od uzavretia zmluvy vzorku z každého druhu do všetkých troch zdravotníckych zariadení. Ak predložená vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, má právo Objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
| Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia. |
| Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. |
| Po obdržaní objednávky žiadame dodať objednaný predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužívaný s požadovanými vlastnosťami v neporušenom obale, bez poškodenia do 7 pracovných dní. |
| Požaduje sa dodávať predmet zákazky po dobu 12 mesiacov na základe objednávok. Uvedené množstvo je len predpokladané. Celkové množstvo odobratého tovaru určí kupujúci priebežne podľa skutočnej spotreby. |
| Dodávanie tovaru v čase medzi 7,00 - 14,00 hod. nahlási dodávateľ najmenej 1 pracovný deň vopred. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke. |
| Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Osobitné požiadavky na plnenie
| Názov | |
| Pôvodná hodnota | Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
| Navrhnutá hodnota | Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 7 pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek obuvy a certifikátov, resp. Vyhlásení o zhode pre jednotlivú obuv oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
V Technických vlastnostiach obstarávateľ akceptuje predloženie Certifikátov alebo Vyhlásení o zhode, preto žiadame aby aj v rámci osobitných požiadaviek vytvoril rovné prostredie.
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
29 891,68
29 891,68
Požadujeme splniť kvalitatívne a osobitné požiadavky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2022 09:13
29.09.2022 12:45
29.09.2022 13:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.09.2022 09:30 - Vstupná ponuka | 29 891,68 | € | Cena bez DPH |
| 23.09.2022 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 611,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: