• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 08:50

Detail zákazky Z202210523

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 08:50

Základné údaje

Z202210523

OF-255062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915927

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovová bezpečnostná skriňa s elektronickým kódovým zámkom

Kovová bezpečnostná skriňa s elektronickým kódovým zámkom

  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová bezpečnostná skriňa s elektronickým kódovým zámkom
Funkcia
pre bezpečné ukladanie materiálov v skladoch, kanceláriách a dielňach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová bezpečnostná skriňa s elektronickým kódovým zámkom kus 1
Výška mm 1900
Šírka mm 1000
Hĺbka mm 400
Šírka - vnútorná mm 975
Hĺbka -  vnútorná mm 365
Počet políc: ks 4
Nosnosť police: kg 50
Hrúbka plechu - dvere: mm 0,8
Hrúbka plechu - skelet: mm 0,7
Hmotnosť: kg 63
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyrobená zo zváraných oceľových plechov a vybavená 4 polohovateľnými policami a výškovo nastaviteľnými nožičkami. Pevná a odolná kovová skriňa zo zváraných plechov s elektronickým zámkom na heslo. Áno
Materiál: Oceľový plech
Farba Biela, šedá
Typ zámku: Elektronický zámok na heslo
Dodávané ako zmontovaný celok Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.10.2022 08:00 — 28.10.2022 12:00

4,00 kus

1 596,00

1 596,00

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2022 12:01

26.09.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2022 08:16 - Vstupná ponuka 1 596,00 € Cena bez DPH
21.09.2022 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 1 596,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS