• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:55

Detail zákazky Z202210505

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 10:55

Základné údaje

Z202210505

OF-260184

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945541

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36620114

mateco Slovakia s.r.o.

Strážska cesta 7892, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tunelovej montážnej plošiny nožnicovej elektrickej

Mobilné plošiny

  • 34514700-0 - Mobilné plošiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tunelová montážna plošina nožnicová elektrická
Funkcia
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie 1 (jedného) kusu tunelovej montážnej plošiny nožnicovej elektrickej, ktorá bude slúžiť na výkon údržby na SSÚD 11 Prešov, ktoré bude zároveň miestom dodania predmetu zmluvy (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Montážna plošina nožnicová elektrická ks 1
Pracovná výška m 9,50
Výška podlahy koša (v maximálnej polohe) m 7,80
Výška podlahy koša (v minimálnej polohe) m 1,20
Vonkajšie rozmery pracovného koša dĺžka m 2,20
Vonkajšie rozmery pracovného koša šírka m 1,10
Možnosť rozšíreného (min. mechanicky) pracovného koša do dĺžky m 3,30
Celková výška v transportnej výške m 2,40
Svetlosť podvozku m 0,10
Nosnosť pracovného koša kg 400
Celková hmotnosť montážnej plošiny kg 2400
Rýchlosť pojazdu v transportnej polohe km/h 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásuvka 230V v pracovnom koši
Ventil na manuálne spúšťanie koša, resp. núdzové spúšťanie
Ovládanie proporcionálne
Plné kolesá, nešpiniace
Pohon elektrického motora 24V akumulátorom, resp. batériami (štyri (4) batérie 6V)
Počítadlo prevádzkových hodín
Výstražné osvetlenie na podvozku (oranžový maják)
Klaksón
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup novej tunelovej montážnej plošiny nožnicovej elektrickej v súlade s predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilej na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 270 (dvestosedemdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej zmluvy.
I.3 Dodávateľ dodá predmet zmluvy, vrátane dopravy na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom elektronicky emailom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu zmluvy, e-mailom presný termín dodania predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ dodá predmet zmluvy vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) pracovníkov Objednávateľa v termíne podľa bodu I.3 tohto článku.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s predmetom zmluvy a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, revíznu správu na zdvíhacie zariadenie, revíznu správu na elektroinštaláciu v pracovnom koši s prúdovým chráničom, prehlásenie o zhode (COC), návod na obsluhu a údržbu predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a/ vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny tunelovej montážnej plošiny nožnicovej elektrickej, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
b/ podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH;
c/ doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy;
I.7 Objednávateľ požaduje, aby predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované.
I.8 Objednávateľ požaduje, že Dodávateľ musí zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, všetky vykonané opravy vrátane servisných prehliadok odporúčané výrobcom počas trvania záručnej doby, musia byť uvedené v preberacom protokole.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej ceny a množstva skutočne dodaného predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci predmetu zmluvy.
II.4 Cena za poskytnuté dodanie predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 Jednotková cena z Prílohy č. 1 a k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania zmluvy.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie predmetu zmluvy na miesto dodania vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa predmetu zmluvy s uvedením do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole.
IV.2 V prípade, ak má plnenie predmetu zmluvy / podmienok zmluvy vady je Dodávateľ povinný predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akejkoľvek podmienky zmluvy na predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ...
...ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu..
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Celková hmotnosť montážnej plošiny kg 2400
Navrhnutá hodnota Celková hmotnosť montážnej plošiny kg 2425

Standardní stroj z naší produkce splňující všechny ost. požadavky má hmotnost 2425 kg, což je pouze o 1,1% více.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Petrovany 500, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

06.10.2022 08:00 — 03.07.2023 14:00

1,00 ks

21 100,00

21 100,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2022 15:00

03.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 09:39 - Vstupná ponuka 20 955,00 € Cena bez DPH
03.10.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 19 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS