• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 10:55

Detail zákazky Z202210501

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 10:55

Základné údaje

Z202210501

OF-261412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6910147

Objednávateľ

00165981

Okresný súd Vranov nad Topľou

M. R. Štefanika 874, Vranov nad Topľou, 09332, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní HPLJMFPM436dn, HPLJM451

toner, originálny toner, čierny toner, farebný toner,spotrebný materiál do tlačiarne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery CF256X, CF410A, CF411A, CF412A, CF413A
Funkcia
Originálne tonery  CF256X, CF410A, CF411A, CF412A, CF413A
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner čiernej farby CF256X spľňajúci všetky znaky originálneho balenia od výrobcu HP ks 4
Originálny toner čiernej farby CF410A spľňajúci všetky znaky originálneho balenia od výrobcu HP ks 1
Originálny toner farba azúrová CF411A spľňajúci všetky znaky originálneho balenia od výrobcu HP ks 1
Originálny toner farba žltá CF412A spľňajúci všetky znaky originálneho balenia od výrobcu HP ks 1
Originálny toner farba purpurová CF413A spľňajúci všetky znaky originálneho balenia od výrobcu HP ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toner CF 256X - počet vytlačených strán 13700 strán A4 pri 5% pokrytí
Tonery  CF 410A, CF 411A, CF 412A, CF 413A - počet vytlačených strán 2300 strán A4 pri 5% pokrytí
Predmetom zákazky nie je nákup renovovaných, kompatibilných tonerov ani ich alternatív. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Originálny toner bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcu zariadení, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia, musí mať ochrannú známku výrobcu na každom kuse výrobu garantujúcu nepoškodenie tlačiarní. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky nie je nákup renovovaných, kompatibilných tonerov ani ich alternatív.
Náklady na balenie, dopravu a dodanie tovaru na miesto určenia znáša dodávateľ.
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo v celkovom počte 8 kusov, v pracovných dňoch od 08.00 hod. do 14.00 hod., najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, dodávateľ oznámi dodania predmetu zákazky objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred pred jeho doručením.
Dodávateľ alebo prepravná služba musí vytvoriť pri dodávke /rozvoze/ tovaru dostatočný priestor na jeho skontrolovanie, v prípade ak nebude táto požiadavka splnená bude sa to považovať za podstatné porušenie  zmluvy a zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPEP.
Skryté vady a vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zákazky objednávateľ písomne /emailom/ oznámi a reklamuje dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení do konca záručnej doby.Oznámenie bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady, ktorá bola zistená. dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia oznámenia a reklamácie  do miesta plnenia zmluvy.
Záručná doba na predmet zákazky je 12 mesiacov pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zákazky na základe dodacieho listu, prípadne dokladu o prevzatí tovaru pri jeho dodaní.
Originálne tonery musia byť vyrábané výrobcom príslušnej značky zariadenia tak, aby spĺňali požiadavky na garantovanú záruku v zmysle platných podmienok výrobcu, budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcu zariadení požadovanej značky spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia.
Dodávateľ pri jednorázovom prevzatí predmetu zákazky zároveň prevezme od objednávateľa použité prázdne kazety a zabezpečí ich likvidáciu v zmysle platných predpisov na vlastné náklady. O spôsobe likvidácie prázdnych kaziet doručí objednávateľovi protokol.
Dodávka tovaru bude prebiehať systémom uzavretie zmluvy, jednorázové dodanie tovaru podľa technickej špecifikácie, kontrola tovaru, prevzatie prázdnych kaziet na ekologickú likvidáciu v zmysle platných  predpisov, doručenie faktúry, úhrada faktúry. Platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom , objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej lehoty splatnosti.
Dodávateľ musí byť v momente uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery do tlačiarní HPLJMFPM436dn, HPLJM451

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

26.09.2022 09:03 — 30.09.2022 09:03

8,00 ks

552,00

460,00

Všetky požiadavky sú uvedené v položkách Opisného formulára a Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2022 09:19

23.09.2022 10:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2022 10:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 10
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 09:25 - Vstupná ponuka 516,00 € Cena s DPH
21.09.2022 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 514,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS