• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 11:50

Detail zákazky Z202210494

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 11:50

Základné údaje

Z202210494

OF-260788

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6972107

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35881674

GOPAS SR, a.s.

Dr. Vladimíra Clementisa 10, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Red Hat System Administration I, Red Hat System Administration II

Red Hat System Administration

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Red Hat System Administration I a Red Hat System Administration II
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Red Hat System Administration I osoba 3
Red Hat System Administration II osoba 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Zabezpečenie certifikovaného kurzu. áno
Inštalácia systému, balíkov, update a základná konfigurácia. áno
Základné príkazy pre správu súborov a prístupu k nim, konfigurácia siete a vzdialené správy. áno
Správa užívateľov, skupín a povolení, monitorovanie a správa procesov, démonov. Analýza log súborov. áno
Manažment súborových systémov a logických celkov, manažment plánovania úloh. áno
Prístup k sieťovým systémom a manažment SELinux. Manažment bezpečnosti a správa firewallov v systéme. áno
Riešenie poruchových stavov systému. Písanie skriptov pre automatizovanie úloh. áno
Riadenie boot procesu a systémových služieb. áno
Úplná príprava na skúšky z Red Hat System Administration I a II. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch školiteľa.
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní  kurzu (Certifikát, alebo preukaz)
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 30. novembra 2022.
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu, rovnako aj predĺženia termínov na vykonanie záverečných skúšok.
Ak nastane situácia zhoršenej epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 a dôjde k posunu termínov vykonania záverečných skúšok neskôr ako do konca decembra 2022, objednávateľ vyžaduje doloženie čestného prehlásenia od dodávateľa o vykonaní záverečných skúšok v posunutom termíne v súvislosti s COVID-19.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.10.2022 08:25 — 30.11.2022 08:26

1,00 Súbor

12 900,00

12 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2022 10:55

10.10.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 10:52 - Vstupná ponuka 12 822,00 € Cena s DPH
10.10.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 12 822,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS