30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35881674
GOPAS SR, a.s.
Dr. Vladimíra Clementisa 10, Bratislava, 82102, SVK
Red Hat System Administration I, Red Hat System Administration II
Red Hat System Administration
Služba
1. Red Hat System Administration I a Red Hat System Administration II
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Red Hat System Administration I | osoba | 3 | ||
Red Hat System Administration II | osoba | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Zabezpečenie certifikovaného kurzu. | áno |
Inštalácia systému, balíkov, update a základná konfigurácia. | áno |
Základné príkazy pre správu súborov a prístupu k nim, konfigurácia siete a vzdialené správy. | áno |
Správa užívateľov, skupín a povolení, monitorovanie a správa procesov, démonov. Analýza log súborov. | áno |
Manažment súborových systémov a logických celkov, manažment plánovania úloh. | áno |
Prístup k sieťovým systémom a manažment SELinux. Manažment bezpečnosti a správa firewallov v systéme. | áno |
Riešenie poruchových stavov systému. Písanie skriptov pre automatizovanie úloh. | áno |
Riadenie boot procesu a systémových služieb. | áno |
Úplná príprava na skúšky z Red Hat System Administration I a II. | áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch školiteľa. |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní kurzu (Certifikát, alebo preukaz) |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 30. novembra 2022. |
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu, rovnako aj predĺženia termínov na vykonanie záverečných skúšok. |
Ak nastane situácia zhoršenej epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 a dôjde k posunu termínov vykonania záverečných skúšok neskôr ako do konca decembra 2022, objednávateľ vyžaduje doloženie čestného prehlásenia od dodávateľa o vykonaní záverečných skúšok v posunutom termíne v súvislosti s COVID-19. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
14.10.2022 08:25 — 30.11.2022 08:26
1,00 Súbor
12 900,00
12 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2022 10:55
10.10.2022 11:00
10.10.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2022 10:52 - Vstupná ponuka | 12 822,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 822,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: