Z202210493
OF-260793
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Kurz Administrátor SIP servera
Administrátor SIP servera
Služba
1. Administrátor SIP servera
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Administrátor SIP servera | osoba | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia. | áno |
Zabezpečenie certifikovaného kurzu. | áno |
Signalizačné protokoly SIP, H.323, MGCP, SCCP - základný prehľad. | áno |
Komponenty SIP sietí,• User Agent Client,• User Agent Server. | áno |
Registrar, Location, Proxy, Redirect Server, • Formáty SIP adries. | áno |
SIP správy (request/response) - obsah hlavičky a tela správy. | áno |
SIP dialóg, • Session Description Protocol, • Registrácia a autentizácia. | áno |
SIP Back-to-Back User Agent - B2BUA. | áno |
Riešenie problémov so SIP v prostredí s NAT a firewally. | áno |
SIP to PSTN Interworking. | áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch školiteľa. |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní kurzu (Certifikát, alebo preukaz) |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 30. novembra 2022. |
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu, rovnako aj predĺženia termínov na vykonanie záverečných skúšok. |
Ak nastane situácia zhoršenej epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 a dôjde k posunu termínov vykonania záverečných skúšok neskôr ako do konca decembra 2022, objednávateľ vyžaduje doloženie čestného prehlásenia od dodávateľa o vykonaní záverečných skúšok v posunutom termíne v súvislosti s COVID-19. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12.10.2022 11:00 — 30.11.2022 08:17
1,00 Súbor
4 500,00
3 694,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2022 11:16
10.10.2022 11:20
10.10.2022 11:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: