• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2022 14:50

Detail zákazky Z202210470

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2022 14:50

Základné údaje

Z202210470

OF-260232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6905248

Objednávateľ

00632368

Centrum sociálnych služieb - KOLONKA

J. Smreka 486, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna sušička bielizne

bubnová sušička

  • 39713200-5 - Práčky a sušičky bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42716200-0 - Sušičky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1 kus priemyselná sušička bielizne
Funkcia
bubnová voľne stojaca sušička prádla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita náplne kg 12 13,5
Objem bubna litrov 270
Elektrický ohrev kW 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bubon nerezový ÁNO
Pohon bubnu frekvenčným meničom ÁNO
Dvojité prúdenie vzduch-axiálne a radiálne ÁNO
Kontrola plnosti filtra odsávania ÁNO
Pohon bubna prevodovkou
Reverzný chod bubna ÁNO
Zasúvací filter nečistôt z prádla ÁNO
Dvere s presklenným rámom ÁNO
Zobrazovanie poruchových hlásení ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- práčovňa objednávateľa umiestnená v suteréne budovy (1. podzemné podlažie) s prístupom výťahu
Plnenie predmetu zmluvy - dodanie a inštalácia predmetu zmluvy  na adresu objednávateľa najneskôr  19.9.2022
Objednávateľ požaduje dodanie nového a nepoužívaného tovaru.
Vrátane inštalácie a zapojenia na existujúce prívody na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis (vrátane bezplatnej dopravy) minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručný aj pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Uviesť kontakt na autorizovaného servisného technika, ktorý bude zodpovedný za montáž a servis výrobku.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy technické listy od dodávaného predmetu zákazky, ktoré preukazujú splnenie technických podmienok a certifikát (potvrdenie)  od výrobcu predmetu zákazky, že dodávateľ je autorizovaným predajcom.
Všetky uvedené parametre a vlastnosti výrobku sa považujú za minimálne. Nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky, tovar neprevziať.
Faktúra je splatná 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a jej súčasťou musí byť preberací protokol o dodanom tovare alebo dodací list. Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru na náklady dodávateľa v prípade nedodržania uvedených parametrov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude v súlade s požadovanými respektíve lepšími parametrami a podmienkami uvedenými v opisnom formulári ,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Názov Upresnenie
Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO , ktorým preukáže, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu:
- aktuálnym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - postačí zaslať príslušný podklad o možnosti preverenia zápisu. Podnikateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO nie je povinný predkladať doklad.
Úspešný uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného úradom uvedie túto skutočnosť pri predložení aktualizovaného rozpočtu.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Smreka 486/12, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

26.09.2022 07:00 — 07.10.2022 13:00

1,00 ks

3 627,96

3 023,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Tovar musí spĺňať všetky požiadavky podľa popisu. V osobitných požiadavkách je dátum dodania 19.9.2022 ktorý je neplatný. Dátum dodania je do 7.10.2022.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2022 13:07

22.09.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2022 16:28 - Vstupná ponuka 3 624,00 € Cena s DPH
22.09.2022 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka 3 598,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS