• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 14:25

Detail zákazky Z202210467

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 14:25

Základné údaje

Z202210467

OF-261470

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6910142

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero Centropen Slideball, alebo ekvivalent s náplňou modrej farby,  šírka stopy 0,3 mm kus 100
Guľôčkové pero Centropen Slideball, alebo ekvivalent s náplňou červenej farby, šírka stopy 0,3 mm kus 100
Lepiaca páska priehľadná 19 mm x 33 m kus 25
Lepiaca páska priehľadná 48 mm x 66 m kus 10
Lepiaca páska Scotch 19 mm x 33 mm kus 14
Etikety 105x42,4 mm (bal. 100 hárkov) bal. 10
Lepiaca tyčinka 20 g Pritt alebo ekvivalent kus 30
Spony na papier 33 mm (bal. 100 ks) bal. 15
Spony na papier 50 mm (bal. 100 ks) bal. 20
Náboje do spínacích strojčekov Novus 24/6 (bal. 1000) bal. 40
Euroobal A4 lesklý, otvor zhora, hrúbka 50 um (bal. 100 ks) bal. 10
Euroobal A3 matný, otvor zhora, hrúbka 85 um (bal. 50 ks) bal. 5
Žiadanky na prepravu bez prepisu A6, blok 100 listov blok 25
Dvojhárky linajkové, balenie 250 listov bal. 5
Odkladacie mapy bez chlopní 200g, modré kus 1000
Odkladacie mapy bez chlopní 200g, žlté kus 1000
Zvýrazňovač STABILO BOSS OROGINAL, alebo ekvivalent - sada 4 farieb. Vysoký výkon písania a dlhou životnosťou. Výdrž bez vrchnáka - 4 h. Šírka stopy 2-5 mm. sada 10
Záložka Q-connet, alebo ekvivalent v zásobníku, prilepiteľná a popisovateľná Rozmer 12x43 mm, v balení 4 farby po 36 lístkov. bal. 5
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, A5 bez prepisu, 100 listov blok 15
Papierové vrece trojvrstvové 65 x 120 x 18 cm , nosnosť 60 kg kus 20
Nožnice s ergonomickou rukoväťou , veľkosť 21 cm kus 15
Blok kocka biela nelepená 83x83x75 mm kus 10
Samolepiace lístky v tvare kocky 75x75mm, počet lístkov 400 kus 10
Dovolenkové lístky A6, blok 100 listov blok 10
Guma koh-i-nor alebo ekvivalent, 35x22x7 mm, gumovanie čiar v rozmedzí tvrdosti 3B-3H kus 30
Farba pečiatková červená, 50 g kus 1
Farba pečiatková modrá, 50 g kus 5
Korekčný roller 4,2 mm x 12 m kus 20
Násuvná lišta 4 mm, 50 ks/bal bal. 2
Násuvná lišta 6 mm, 50 ks/bal bal. 2
Násuvná lišta 9 mm, 50 ks/bal bal. 2
Priepustka A7, 100 listov blok 20
Tekuté lepidlo 50 ml kus 10
Obálky B4 bez potlače s krycou páskou, balenie 250 ks bal. 1
Obálky C4 bez potlače s krycou páskou, balenie 250 ks bal. 1
Obálky C6 bez potlače s krycou páskou, balenie 1000 ks bal. 3
Pečiatková poduška KOH-I-NOOR, 120x60 mm ks 5
Obal na diplom/ďalkovný list A4, tmavo modrý ks 10
Obal na diplom/ďakovný list A4, tmavo červený ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.
Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rázusova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

29.09.2022 08:00 — 30.09.2022 12:00

39,00 položiek

2 200,00

2 180,73

Parametre a počty tovaru musia byť dodržané.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2022 12:50

23.09.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 86
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2022 17:00 - Vstupná ponuka 2 199,60 € Cena s DPH
23.09.2022 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 198,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS