• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 10:00

Detail zákazky Z202210411

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 10:00

Základné údaje

Z202210411

OF-261178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6962056

Objednávateľ

00325775

Obec Slavkovce

Slavkovce 115, Zemplínske Kopčany, 07217, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontajnery

kontajnery, zberné nádoby

  • 44613000-0 - Veľké kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vaňové kontajnery 12 ks
Funkcia
Kontajnery určené na zber a zvoz komunálneho, priemyselného a ďalších odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Obsah m3 7
Šírka mm 1820
Výška mm 1500
Dĺžka mm 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vaňový kontajner v prevedení so sklopným čelom
Prispôsobený na manipuláciu so žeriavom Bočné čapy
Materiál kvalitný oceľový plech
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia.
Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom, alebo českom jazyku
Celý požadovaný tovar (dodávka ako celok) musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie.
Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EU (z Európskych štrukturálnych a investičných fondov).
Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Splatnosť faktúry je  do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota dodania tovaru: 6 mesiacov od účinnosti zmluvy. Hodnota uvedená v zmluve  je len informatívna z dôvodu, že pri zadaní novej objednávky v EKS je potrebné zadať túto hodnotu. Lehota dodania tovaru je 6 mesiacov a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom finančného príspevku - Prijímateľovi (Objednávateľovi) o ktorom bude úspešný uchádzač oboznámený.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavkovce 115, Slavkovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.02.2023 09:00 — 01.08.2023 09:00

5,00 ks

13 620,00

11 350,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2022 13:41

06.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 298
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2022 14:52 - Vstupná ponuka 13 500,00 € Cena s DPH
06.10.2022 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka 13 494,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS