• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 13:05

Detail zákazky Z202210402

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2022 13:05

Základné údaje

Z202210402

OF-261394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6945599

Objednávateľ

36653004

Technická inšpekcia, a.s.

Trnavská cesta 56, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné a propagačné predmety s potlačou

Nástenný kalendár 3 mesačný, stolový kalendár, diár, papierová taška modrá,

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199792-8 - Kalendáre

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné a propagačné predmety s potlačou
Funkcia
Nákup reklamných a propagačných predmetov s potlačou , ktoré umožnia plnohodnotné prezentovanie sa obchodným partnerom na Slovensku i v zahraničí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenný kalendár 3-mesačný (klasik 3M) – 2023 ks 500
2. Diár DIEGO denný A5 2023 slovenský ks 600
3. Papierová taška s ušami modrá ks 500
4. Stolový kalendár Manager Green na rok 2023: ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Nástenný kalendár 3-mesačný (klasik 3M) – 2023 *****************************************
1.1 Farba: modrá, rozsah: 3x12 listov, kalendárium: 3 mesačné s menami SK+CZ, názvy mesiacov a dní v SK,CZ,UK,DE,RU, formát: 295x925mm, väzba: 2x špirála, šitá s perforáciou, priestor na potlač: 2x295x30 mm, 295x183 mm, 295x60 mm 1.1 Reklamná potlač: zapätie – adresy a kontakty pracovísk. Záhlavie: výber z dvoch grafických návrhov
2. Diár DIEGO denný A5 2023 slovenský ******************************************
2.1  Farba sivá/modrá, rozsah: 354 strán, kalendárium: denné slovenské, jazykové mutácie: SK, CZ, EN, DE, RU, poťahový materiál: vzorovaná matná koženka, diár obsahuje okrúhle odtrhávacie rožky, bielu záložku a pútko pre pero, obsah kalendária: znamenia zverokruhu, prehľadný kalendár, plánovací kalendár 2023, ročný plánovací kalendár SK a CZ, prehľad priznanie a platieb daní SK a CZ, poznámky, medzinárodné tel.spojenie, SK krstné mená, časové pásma, štátne a cirkevné sviatky vo svete, vzdialenosti v km EU/SK/CZ, plánovací kalendár 2024, mapy – SK, ČR, Bratislava, Praha. 2.1 Vhodná potlač: sleporazba, farebná razba  - reklamná potlač: logo + krátky text
3. Papierová taška s ušami modrá ******************************************
3.1 S bočnými záhybmi, materiál: kraftový papierRozmer: 450x490x150 mm, plošná hmotnosť 110 g/m2, farba: modrá 3.1 Reklamná potlač: logo + www, farba 1+0 (jednofarebná, jednostranná)
4. Stolový kalendár Manager Green na rok 2023 ******************************************
4.1 Formát: 24,6x13 cm, kalendárium: slovenské týždenné stĺpcové + dane a ročné obdobia, počet strán: 60 +2, stojanček s plným dnom, priestor na potlač: 24,6x3,5 cm 4.1 Reklamná potlač: adresy a kontakt pracovísk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar žiadame doručiť v rámci SR priamo na naše pracoviská v BA, NR, BB a KE s vynesením tovaru na uvedené poschodia:
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta, 56, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.10.2022 08:00 — 10.11.2022 13:30

1,00 komplete celá zákazka

11 550,00

11 550,00

prosíme dodať tovar tak ako je uvedené v súťažných podkladoch

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.09.2022 09:16

03.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 224
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2022 18:56 - Vstupná ponuka 11 549,00 € Cena bez DPH
03.10.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS