• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 12:50

Detail zákazky Z202210383

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2022 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 12:50

Základné údaje

Z202210383

OF-261213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6940377

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

00692069

LYNX s.r.o.

Mlynské Nivy 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení

inštalácia, firewall, support, DMZ, MIDS, záložný zdroj, siete, infraštruktúra, podpora, údržba

  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 32423000-4 - Sieťové centrá
  • 51300000-5 - Inštalácia komunikačných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení - Dodávka firewallov
Funkcia
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A1. Dodávka firewallov ks 2
- zabezpečená priepustnosť so zapnutou ochranou pred hrozbami (threat protection – antimalware, IPS, application control) pri bežnej prevádzke Gbps 7
- poskytovaná priepustnosť firewallu pri zapnutej SSL inšpekcii Gbps 8
- poskytovaná celková priepustnosť firewallu na IPv4 Gbps 36
- počet paralelných spojení prechádzajúcich firewallom počet spojení 8 000 000
- počet nových spojení počet spojení 450 000
- musí poskytovať interné úložisko s kapacitou GB 400
- zabezpečenie priepustnosti v prípade šifrovaného SSL VPN spojenia Gbps 7
- podpora paralelných SSL VPN tunelov (tunnel mode) počet tunelov 1 000
- možnosť vytvoriť virtuálne inštancie next-generation firewall počet spojení 10
- musí obsahovať dedikovaný manažment GE RJ45 port ks 1
- musí obsahovať 10-gigabitové optické sloty SFP+ ks 2
- musí obsahovať 1-gigabitové sloty pre optické sloty SFP ks 8
- musí obsahovať samostatné 1-gigabitové metalické RJ45 porty ks 8
- musí obsahovať optické moduly (short range) pre 10GB SFP+ sloty ks 2
- musí umožňovať doplnenie redundantného napájacieho zdroja ks 1
- záručná doba rok 3
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. osobohodina 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávka softvérových nástrojov pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov Dodávka softvérových nástrojov pre centralizovaný manažment existujúcich perimetrových firewallov
- musí umožňovať montáž do 19 palcového racku, pričom je požadovaná veľkosť zariadenia áno
- zabezpečenie funkcionality vysokej dostupnosti s využitím dvoch fyzických zariadení bez degradovania funkcionality áno
- podpora funkcionalitu vysokej dostupnosti vo forme aktívneho stavového failoveru, áno
- obsahovať funkcionalitu Anti-Vírus a Anti-Botnet služby s možnosťou integrácie s externou Sandbox službou (cloud alebo on-premises) áno
- filtrovanie na základe geografickej lokality áno
- obsahovanie stavového sieťového firewallu s filtrovaním aplikačných protokolov áno
- musí mať systém na prevenciu / detekciu útokov (IPS/IDS): preddefinované (s automatickou aktualizáciou) alebo vlastné signatúry áno
- musí realizovať filtrovanie tokov na základe doménovej / IP reputácie áno
- musí podporovať filtrovanie web tokov na základe DNS requestov, url filtrovanie a blokovanie na známe botnet a C&C adresy áno
- musí podporovať inšpekciu certifikátov počas SSL handshaku, bez potreby dešifrovania áno
- musí podporovať dynamické smerovanie protokolmi OSPF, BGP áno
- musí podporovať uchovávanie logov lokálne a tiež umožňovať preposielanie logov na externé zariadenia áno
- musí podporovať autentizáciu cez protokoly minimálne: LDAP, Radius áno
- musí umožňovať inšpektovať aplikácie minimálne: autentizačné služby, databázy, email, šifrované tunely, zdieľanie súborov, instant messaging, p2p, vzdialená správa, sociálne siete, storage, vpn, voip, streamovanie médií, mobilný softvér, anonymizér, biznis web aplikácie áno
- musí poskytovať služby webového proxy servera s minimálnymi funkciami: transparentný proxy, explicitný proxy – tzn. požiadavky na webovú komunikáciu sú ukončované na IP adrese zariadenia, hodnotenie obsahu podľa kategórie áno
- musí obsahovať jednorazovú službu na konvertovanie konfigurácii od tretích strán (s podporou pre Cisco ASA vezie 7.x, 8.x a 8.x) na aktuálnu verziu OS požadovaného firewallu. áno
- záručný servis v mieste prevádzky v režime nonstop typu 24x7x365 s reakčnou dobou 4 hodiny a dobou opravy do 24 hodín áno
 2. Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení - Dodávka DMZ prepínačov
Funkcia
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
B.1. Dodávka DMZ prepínačov ks 2
- požadovaná prepínacia kapacita Gbps 200
- požadovaný buffer pre pakety MB 16
- požadovaná rýchlosť preposielania 64 bytových paketov pre jedno zariadenie zo setu Mpps 150
- požadovaný počet IPv4 záznamov v smerovacej tabuľke ks 30 000
- požadovaný počet IPv6 záznamov v smerovacej tabuľke ks 15 000
- požadovaný rozsah VLAN ks 4 000
- požadovaný počet SVI ks 950
- požadované PoE napájanie pre jedno zariadenie zo setu W 800
- požadovaný zdroj napájania s podporou zdieľania nevyužitého výkonu naprieč stackom prepínačov s príkonom W 1 050
- požadovaný počet napájacích zdrojov pre jedno zariadenie ks 1
- podpora pre Jumbo frameo veľkosti Byte 9 195
- musí obsahovať dedikovaný manažment GE RJ45 port ks 1
- musí obsahovať 10-gigabitové optické sloty SFP+ ks 6
- musí obsahovať samostatné 1-gigabitové metalické RJ45 porty s podporou UPoE ks 24
- možnosť stakovania s priepustnosťou Gbps 240
- podpora Flexible NetFlow pre toky tok 60 000
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) na hardvér rok 3
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. osobohodina 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
B.1. Dodávka DMZ prepínačov B.1. Dodávka DMZ prepínačov
- musí umožňovať montáž do 19 palcového racku, pričom veľkosť jednotlivých zariadení musí byť zachovaná áno
- možnosť pripojenia SSD prostredníctvom rozhrania minimálne typu USB 3.0 áno
- hardvérová podpora smerovania pre protokol IPv6 áno
- podpora rozhraní: NETCONF, RESTCONF, YANG, on-box Python scripting áno
- musí podporovať IEEE 802.1x áno
- podpora aplikovania bezpečnostných a prevádzkových patchov operačného systému bez nutnosti reštartu dodaných zariadení s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie áno
- podpora MACsec AES-128 s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie na minimálne 256bit áno
- podpora analýzy šifrovanej prevádzky s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie áno
- podpora sieťovej segmentácie pomocou technológií, minimálne: VRF, VXLAN, LISP, SGT, MPLS, mVPN s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie áno
- podpora overovania identity hardvéru a softvéru zariadenia počas štartovania áno
- musí podporovať QoS – DSCP klasifikáciu, SRR časovanie, podporu CIR, min.8 front na port áno
- podpora Energy Efficient Ethernet (EEE) áno
- podpora synchronizácie času prostredníctvom NTP áno
- podpora PTP; IEEE 1588v2 s rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie áno
- musí podporovať DTP, PAgP, LACP, UDLD, VTP, RSTP, MSTP, PVRST+ áno
- musí podporovať RIPv2, RIPng, OSPF, IGMP, PIM áno
- podpora stackovania pre data aj napájanie áno
- podpora zotavenia sa pri výpadku riadiaceho prepínača do 50ms rozšírením prostredníctvom voliteľnej licencie áno
- musí podporovať DHCP snooping, Dynamic ARP inspection, IP source guard, BPDU Guard, Spanning Tree Root Guard áno
- musí podporovať private VLAN, VLAN ACL, Port-based ACLs pre Layer 2 rozhrania áno
- musí podporovať TACACS+ a RADIUS authentifikácia áno
- záručný servis s pokrytím v režime 8x5x365 a dodaním náhradného zariadenia Next-business-day po odsúhlasení výmeny. Podpora má umožniť upgrade softvéru a musí byť zabezpečený on-line prístup k technickému asistenčnému systému výrobcu v režime 24x7x365 pre riešenie problémov. Podpora výrobcu sa musí vzťahovať aj na osadené optické moduly, ak sú od identického výrobcu ako dodané zariadenie. áno
 3. Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení - Podpora pre Lenovo Flex system s blade chasi
Funkcia
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C.1. Podpora pre Lenovo Flex system s blade chasi Lenovo Flex 8721-ALG so sériovými číslami: 06FYYAC, 06THLA8, 06FTHHP, 06FTHHR, 06FTHHW, 06FTHHV, 06FTHHN, 06FTHHL, 06FTHHT, 06FTHHM na obdobie od 13.12.2022 do 12.12.2023. ks 1
- rozsah podpory v režime 24x7x365 s reakciou do hodina 4
- základné práce: - určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. osobohodina 32
 4. Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení - Dodávka centralizovaného systému monitorovania
Funkcia
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
D.1. Dodávka centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení laboratória ks 1
- schopnosť spracovania signálov v jednom cykle počet signálov 250 000
- jednotlivé cykly spracovania nesmú byť ani pri maximálnom požadovanom zaťažení dlhšie ako sekunda 3
- musí poskytovať funkcionalitu on-line monitoringu okamžitých hodnôt, a to s obnovením hodnôt do sekunda 3
- zobrazenie aktuálnych monitorovaných veličín prostredníctvom mobilnej aplikácie vrátane grafov za posledné deň 3
- frekvencia zberu fyzických signálov na úrovni technologickej infraštruktúry zberu sekunda 3
- frekvencia zberu fyzických signálov na úrovni softvérovej časti centralizovaného systému monitorovania sekunda 3
- frekvencia ukladania vybraných signálov za posledný mesiac minúta 1
- frekvencia ukladania vybraných signálov za posledné 3 mesiace minúta 15
- rýchlosť sekvenčného odosielania SMS správ za 1 minútu ks 60
- dĺžka SMS správy počet znakov 150
- počet spracovania prehľadových obrazoviek ks 300
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) s pokrytím počas pracovných dní, 8 hodín denne rok 3
- musí umožňovať zálohovanie konfigurácie (metadát), archívov udalostí a aj archivovaných hodnôt s agregáciou minúta 1
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. osobohodina 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
D.1. Dodávka centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení laboratória D.1. Dodávka centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení laboratória
- musí umožňovať lokalizáciu do slovenského jazyka áno
- frekvencia ukladania vybraných signálov musí byť plne konfigurovateľná a musí byť natívne podporovaná centralizovaným systémom monitorovania áno
- musí umožňovať funkcionalitu failover áno
- musí podporovať funkcionalitu Cloud technológie áno
- musí byť multi jazyčný áno
- synchronizácia času prostredníctvom NTP protokolu áno
- musí podporovať minimálne komunikačné protokoly ModBus, SNMP v1, v2 a v3, vrátane spracovania trapov áno
- musí obsahovať rozhranie OPC pre komunikáciu s inými informačnými systémami, pričom je požadovaná podpora obojsmernej integrácie áno
- musí podporovať SOAP alebo REST web servis pre integráciu do iných informačných systémov áno
- musí umožňovať zaslanie SMS vrátane jej editácie na príslušnú SMS bránu áno
- musí umožňovať zasielanie vybraných udalostí a ich skupín formou nastaviteľných SNMP trapov áno
- musí umožňovať monitorovať všetky prevádzkové parametre pripojených technológií (motorgenerátor, centrálny záložný zdroj, klimatizácia, rozvody elektrickej energie, tlak, teplota, vlhkosť, ...) áno
- zaznamenávanie prevádzkových stavov zariadení a ovládacích prvkov on-line v reálnom čase áno
- musí podporovať monitorovanie definovaných udalostí pripojených technológií a evidovať ich zdroj, vznik, zánik, závažnosť a kategóriu áno
- musí podporovať logické vyhodnocovanie jednotlivých veličín, kde na základe vyhodnocovania vzťahu medzi veličinami generuje nové veličiny, stavy a udalosti áno
- musí podporovať základné matematické operácie s hodnotami získanými z monitorovaných zariadení áno
- musí umožňovať kalibráciu vstupných hodnôt z monitorovaných zariadení a logické vyhodnocovanie alebo vypočítateľných veličín áno
- musí umožňovať simuláciu stavov a ich následkov, napr. simulácia dopadov pri manipulácií s klimatizáciou a pod. áno
- musí umožňovať konfigurovať predpokladaný nealarmový stav prvkov áno
- musí poskytovať funkcionalitu dočasného vyradenia zariadenia, resp. skupiny zariadení z procesu monitorovania a to minimálne v režimoch Servis a Mimo prevádzku áno
- musí umožňovať rozdelenie rolí a oprávnení pre jednotlivé funkcionality vrátane administrácie používateľov áno
- musí umožňovať používateľský a za prevádzky nastaviť hornú a dolnú hranicu vyhodnocovania pre definované veličiny áno
- musí umožňovať režim vyhodnocovania stavu prostredia na základe ASHRAE odporúčaní a to pre každý teplomer s vlhkomerom áno
- musí obsahovať mechanizmus zisťovania odčítania poslednej platnej hodnoty z monitorovaného zariadenia a v prípade opakovaného problému s odpočítavania označí hodnoty za neplatné áno
- musí podporovať definovania a generovania úloh s jasnou postupnosťou vykonania a zodpovednosti v konkrétnych situáciách, ktoré vznikli na podnet definovaných udalostí z monitorovaných technológií áno
- musí diagnostikovať konzistenciu svojich služieb a dostatok systémových prostriedkov zo strany operačného systému pre bezproblémovú funkciu áno
- klientska aplikácia musí byť formou tenkého klienta bez prídavných modulov ako napr. Silverlight, Java, Flash, apod. a funkčná vo väčšine bežne používaných webových prehliadačov, minimálne MS Windows 7 a vyšší, Linux Ubuntu 16.04 a vyšší alebo Mac OS 10 áno
- klientska aplikácia musí podporovať šifrované pripojenie prostredníctvom SSL protokolu a k aplikácií sa musí pristupovať prostredníctvom HTTP áno
- musí byť vizualizovaný na mobilných platformách formou hybridného prevedenia. Požadované platformy sú minimálne: Android 6.0 a vyšší a iOS10 a vyšší áno
- všetky grafické podklady musia byť prevedené vektorovo áno
- musí poskytovať vizualizáciu aktuálneho stavu monitorovaného prostredia vrátane jeho fyzického členenia, resp. umiestnenia vrátane umiestnenia monitorovaných technológií áno
- musí zobrazovať prehľadovú vizualizáciu stavov všetkých monitorovaných zariadení a prvkov áno
- musí poskytovať funkcionalitu vyrozumenia na základe definovaných udalostí a alarmov s obsahom ich histórie. Upozornenia a alarmu musí byť možné triediť, hierarchicky ich usporadovať, filtrovať a eskalovať na rôzne úrovne áno
- ku každej generovanej notifikácií musí byť možné zapísať komentár áno
- musí rozlíšiť farbou vizualizáciu pre každé monitorované zariadenie, minimálne pre nasledovné stavy: Normálny, Pripravené (stand-by), Varovanie, Nízky alarm, Alarm, Vážny alarm, Servis, Stav Mimo prevádzku a Zariadenie nekomunikuje áno
- musí podporovať funkcionalitu analytického a štatistického spracovania nameraných dát áno
- musí podporovať funkcionalitu vyhodnocovania a reportingu nameraných dát prevádzkových parametrov, stavov a udalostí áno
- musí archivovať všetky monitorované aj odvodené logické hodnoty ako MIN, MAX, AVG a LAST a to v minimálne minútových archívoch áno
- musí umožňovať rozšírenie nové monitorované zariadenia a priestory bez dlhodobých výpadkov a odstávok funkčného systému áno
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) s pokrytím  počas pracovných dní, 8 hodín denne. Podpora musí umožňovať upgrade softvéru. áno
 5. Dodanie a inštalácia komunikačných zariadení - Centrálny záložný zdroj
Funkcia
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
E.1. Centrálny záložný zdroj ks 1
- menovité napätie vstupné trojfázové V 380 415
- menovitá vstupná frekvencia Hz 50 60
- tolerancia napätia vstupná pri plnom zaťažení 400V % ±20
- rozsah vstupnej frekvencie Hz 40 72
- nominálne napätie (Bypass) trojfázové + N V 380 415
- počet fáz (Bypass) fáza 3 + N
- rozsah napätia (Bypass) od 180 V nastaviteľné V 180 200
- rozsah napätia (Bypass) do 264 V nastaviteľné V 250 264
- rozsah frekvencie (Bypass) nastaviteľné % ±5
- preťaženie (Bypass) trvale % 110
- preťaženie (Bypass) počas 60 minút % 125
- preťaženie (Bypass) počas 10 minút % 150
- menovitý zdanlivý výkon výstupný kVA 15
- menovitý činný výkon výstupný kVA 15
- účinník výstupný °C 1 40
- nominálne napätie výstupné trojfázové + N V 380 415
- nominálna frekvencia výstupná Hz 50 60
- stabilita frekvencie výstupná (prevádzka z batérií) % 0,01
- stabilita napätia výstupná % ±1
- skreslenie napätia výstupné pri odporovej lineárnej záťaži % 1
- skreslenie napätia výstupné pri nelineárnej záťaži % 1,5
- prevádzková teplota °C 0 40
- teplota pre batérie °C +20 +25
- relatívna vlhkosť bez kondenzácie % 5 95
- hlučnosť pri 1 m dBA 40
- krytie IP 40
- interné batérie pre zálohu pri záťaži 15kW minúta 12
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) na hardvér s pokrytím počas pracovných dní, 8 hodín denne rok 2
- základná inštalácia; určenie potrebnej verzie OS a nasadenie verzie s overením funkčnosti po aktualizácií OS; odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, uvedenie do prevádzky certifikovaným technikom. osobohodina 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
E.1. Centrálny záložný zdroj E.1. Centrálny záložný zdroj
- musí obsahovať SNMP adaptér pre integráciu na centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení laboratória áno
- spôsob nabíjania: jednoúrovňové, dvojúrovňové, cyklické nabíjanie áno
- normy: bezpečnosť IEC EN 62040-1; EMC IEC EN 62040-2 áno
- Európske smernice: LV 2014/35/EU nízke napätie, EMC 2014/30/EU elektromagnetická kompatibilita áno
- diaľkové núdzové vypnutie pre vypnutie pomocou diaľkového núdzového tlačidla áno
- grafický zobrazovací panel pre diaľkové pripojenie áno
- sériový port RS232 na konektore RJ10 a USB porty áno
- možnosť paralelnej konfigurácie na dosiahnutie redundancie (N + 1) áno
- ventilácia nútená spredu dozadu áno
- vstup káblov zo spodnej časti áno
- voľne stojaci typ s kolieskami a svorkami áno
- záručná doba poskytovaná výrobcom (priama podpora) na hardvér s pokrytím počas pracovných dní, 8 hodín denne. Podpora umožňuje upgrade softvéru. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP:
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu:
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy.
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy.
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy.
1.5 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
1.6 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, sWiFT(BIC), iBaN.
1.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy
1.8 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory.
1.9 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.
1.10 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 1 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS) - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry...
... v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS), a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security alebo ekvivalent. Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce pre DMZ prepínače.
1.11 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 2 - expert pre perimetrový firewall - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall,...
...a je držiteľom certifikátu Fortinet NSE 7 Network Security Architekt alebo ekvivalentný. Požiadavky na experta č. 2 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné práce, ktoré súvisia s dodávkou firewallov.
1.12 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 3 - expert na centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení - počet min. 1.: - minimálne 3-ročnú osobitnú odbornú spôsobilosť na vykonávanie odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z - Odborná prax pre stupne odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle § min. 23 - činnosť pri montáži, oprave, rekonštrukcii a výkone kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia príslušnej skupiny a preukázateľnou praxou v dĺžke min. 3 roky vykonávanou pracovnými postupmi
...na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri prácach v blízkosti vedení pod napätím uvedenými v STN 50 110-1; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v pozícií revízny technik s praktickými realizovanými odbornými prehliadkami a skúškami vyhradeného elektrického zariadenia v zmysle vyhlášky č. 508/2009 vykonávanými na základe STN 33 1500 ( elektrotechnické predpisy, revízie elektrických zariadení ) s implementovanou funkčnosťou komunikačných rozhraní minimálne pre centrálny záložný zdroj UPS; - je držiteľom platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti revízny technik...
...vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR, je držiteľom platného osobitného oprávnenia pre montáž, opravy, servis a kontroly vyhradeného technického zariadenia elektrického, vydaným výrobcom zariadenia a je držiteľom certifikátu pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení. Podmienku na experta č. 3 Objednávateľ stanovil z dôvodu overenia Dodávateľa, že má zabezpečené odborné plnenie predmetu zmluvy a overenia odborných schopností uchádzača zrealizovať....
...požadované služby vykonávané v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, nakoľko prevedenie nevyhnutných prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny záložný zdroj UPS do centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení.
1.13 Dodávateľ je povinný preukázať splnenie požiadaviek podľa tohto bodu zaslaním dokladov objednávateľovi.
1.14 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme.
1.15 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa tohto bodu OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa.
1.16 Nesplnenie povinností podľa tohto bodu OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
2. Predmet plnenia:
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie.
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu.
3. Podmienky dodania predmetu plnenia:
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3.2 Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávky vystavenej Objednávateľom, okrem bezodkladných úkonov servisu a podpory
4. Miesto plnenia:
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi na základe výzvy do 3 pracovných dní od schválenia predložených dokladov. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h)
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ.
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu.
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu.
5. Fakturácia ceny - Platobné podmienky:
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok platformy, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.6 OPNP. V opačnom prípade nie je Objednávateľ povinný uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená v súlade s objednávkou na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa.
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
5.9 Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH.
6. Sankcie:
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky a splniť povinnosti podľa OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky za každé jednotlivé porušenie. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa.
6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
6.3 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.
6.4 Lehota splatnosti zmluvnej pokuty, nároku na náhradu škody a úroku z omeškania je 10 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie druhej zmluvnej strane.
7. Ďalšie ustanovenia:
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.
7.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7.4 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť si zmluvnú pokutu a vyčísliť výšku škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

158 952,00

132 460,00

Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2022 12:34

30.09.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 449
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 11:57 - Vstupná ponuka 150 360,00 € Cena s DPH
30.09.2022 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 150 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS