00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
Tonery, Cartridge
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálny spotrebný materiál pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CF259X - farba čierna, vyťaženosť min. 10000 str. | ks | 15 |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia |
Požadovaná záruka min. 24 mesiacov |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerov a cartridgov |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Len originálne náplne |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadené požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Požadovaný spotrebný materiál musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
Požadovaný spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení: HP |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke zariadení (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných tovarov kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadení kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu: - za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 300 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 3000 eur. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
Názov
Tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.
Ulica novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
05.10.2022 10:31 — 12.10.2022 10:31
1,00 súbor položiek zákazky
3 500,00
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2022 10:52
30.09.2022 10:31
30.09.2022 10:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2022 14:46 - Vstupná ponuka | 3 489,60 | € | Cena s DPH |
25.09.2022 17:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 429,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: