31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske stoličky ISO
Kancelárske stoličky
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička ISO
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička ISO | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: šírka 56cm, výška 76cm, hĺbka 60cm, výška sedu 46 cm, hĺbka sedu 43cm. Max.nosnosť: 120kg Farba sedadla a farba dekoru: čierna Materiál konštrukcie: kov Materiál sedadla:pena, poťah s čalúnením, materiál poťahu: hladká tkanina |
Názov |
• Stoličky musia byť zmontované |
• Požadovaná záruka 24 mesiacov |
• Vrátane dopravy na miesto dodania |
• Dodanie potvrdiť mailom min. 24 hodín vopred, dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 14:00 |
• Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
• Požadujeme dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevziať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované technické a funkčné parametre. |
• Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
• Faktúra je splatná 30 dní od dňa prevzatia zákazky. |
• Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto. |
• Návod na použitie v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárova 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
30.09.2022 08:43 — 14.10.2022 08:43
1,00 kompletná objednávka
450,00
438,00
návrh ekvivalentov konzultovať vopred
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2022 13:34
26.09.2022 15:45
26.09.2022 16:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2022 14:28 - Vstupná ponuka | 450,00 | € | Cena bez DPH |
20.09.2022 20:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 449,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: