00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Transportný systém pre endoskopy
Transportný systém, vozík
Tovar, Služba
1. Transportný systém pre endoskopy
|
|
---|---|
Funkcia |
Transportný systém pre endoskopy slúži na bezpečné uloženie a presun endoskopických prístrojov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Transportný systém pre endoskopy | ks | 2 | ||
Koše | ks | 6 | ||
Rozmery vozíka (šírka x hrúbka x výška) | mm | 600 x 500 x 1100 | ||
Držiak koša | ks | 4 | ||
Hmotnosť koša | kg | 1 | ||
Termostabilita koša do teploty | °C | 90 | ||
Rozmery koša (šírka x hrúbka x výška) | mm | 500 x 500 x 100 | ||
Set fólií pre transportný systém | ks fólií | 600 | ||
Nástenný zásobník pre uskladnenie fólií | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia | mobilná, na kolieskach |
Držiak | potrebný pri manipulácii s vozíkom |
Kolieska | možnosť zabrzdenia |
Materiál nosnej konštrukcie vozíka | nerezová oceľ |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti tovaru. |
4. Zaškolenie personálu Objednávateľa na obsluhu dodaného tovaru. |
5. Návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
6. Tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný (v originálnom balení). |
7. Záručný servis 24 mesiacov. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
9. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred telefonicky a zároveň na jeho e-mailovú adresu. Kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa zodpovednej osoby Objednávateľa určenej pre účely dodania a prevzatia tovaru bude Dodávateľovi oznámená do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
10. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
13. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli v súvislosti s plnením tejto zmluvy, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. |
14. Postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených súhlasov je neplatné. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky ktoré mu vzniknú z tejto zmluvy nepoužije ako záloh v rámci zabezpečenia svojich záväzkov záložným právom. |
16. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči Objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku. |
pokračovanie bodu 16: Dňom porušenia tohto záväzku Dodávateľa vzniká Objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa Objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti. |
17. Špecifikácia a parametre, uvedené v opise predmetu zákazky, predstavujú minimálne požiadavky Objednávateľa, ktoré je Dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
18. Dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY, ktorý predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa, v ktorom uvedie: |
18.1 obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, |
18.2 opis ponúkaného tovaru, |
18.3 technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuál, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opise predmetu zákazky. |
19. Predloženými údajmi/dokladmi o ponúkanom tovare musí Dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opisnom formulári. |
20. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa do 3 pracovných dní, vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky a oznámi Dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa akceptuje. |
20.1 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
20.2 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ nesplnil požiadavky na predmetzákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, ženesplnil požiadavky na predmet zákazky a Objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPEP. |
21. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa vyhlásenie o zhode aleboosvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblastiposudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu vo vzťahu napožiadavku, že ponúkaný tovar / zariadenie musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade spríslušnými základnými požiadavkami európskych technických predpisov z oblasti posudzovania zhody výrobku |
pokračovanie bodu 21: a sprístupňovaní určeného výrobku na trhu, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
22. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
23. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 18. a 21. v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, Dodávateľ predloží aj jeho preklad do slovenského alebo českého jazyka. |
24. Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.10.2022 08:00 — 22.12.2022 14:00
2,00 ks
8 112,00
8 112,00
Dodávateľ uvedie: - obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, - opis ponúkaného tovaru
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2022 08:59
26.09.2022 13:30
26.09.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2022 09:44 - Vstupná ponuka | 8 112,00 | € | Cena bez DPH |
24.09.2022 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: