• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 14:20

Detail zákazky Z202210290

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 14:20

Základné údaje

Z202210290

OF-259631

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915848

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportný systém pre endoskopy

Transportný systém, vozík

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportný systém pre endoskopy
Funkcia
Transportný systém pre endoskopy slúži na bezpečné uloženie a presun endoskopických prístrojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportný systém pre endoskopy ks 2
Koše ks 6
Rozmery vozíka (šírka x hrúbka x výška) mm 600 x 500 x 1100
Držiak koša ks 4
Hmotnosť koša kg 1
Termostabilita koša do teploty °C 90
Rozmery koša (šírka x hrúbka x výška) mm 500 x 500 x 100
Set fólií pre transportný systém ks fólií 600
Nástenný zásobník pre uskladnenie fólií ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia mobilná, na kolieskach
Držiak potrebný pri manipulácii s vozíkom
Kolieska možnosť zabrzdenia
Materiál nosnej konštrukcie vozíka nerezová oceľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti tovaru.
4. Zaškolenie personálu Objednávateľa na obsluhu dodaného tovaru.
5. Návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
6. Tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný (v originálnom balení).
7. Záručný servis 24 mesiacov.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
9. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred telefonicky a zároveň na jeho e-mailovú adresu. Kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa zodpovednej osoby Objednávateľa určenej pre účely dodania a prevzatia tovaru bude Dodávateľovi oznámená do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
10. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
13.  Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli v súvislosti s plnením tejto zmluvy, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR.
14. Postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených súhlasov je neplatné.
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky ktoré mu vzniknú z tejto zmluvy nepoužije ako záloh v rámci zabezpečenia svojich záväzkov záložným právom.
16. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči Objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku.
pokračovanie bodu 16: Dňom porušenia tohto záväzku Dodávateľa vzniká Objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa Objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti.
17. Špecifikácia a parametre, uvedené v opise predmetu zákazky, predstavujú minimálne požiadavky Objednávateľa, ktoré je Dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
18. Dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY, ktorý predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa, v ktorom uvedie:
18.1 obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu,
18.2 opis ponúkaného tovaru,
18.3 technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuál, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opise predmetu zákazky.
19. Predloženými údajmi/dokladmi o ponúkanom tovare musí Dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opisnom formulári.
20. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa do 3 pracovných dní, vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky a oznámi Dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa akceptuje.
20.1 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
20.2 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ nesplnil požiadavky na predmetzákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, ženesplnil požiadavky na predmet zákazky a Objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPEP.
21. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa vyhlásenie o zhode aleboosvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblastiposudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu vo vzťahu napožiadavku, že ponúkaný tovar / zariadenie musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade spríslušnými základnými požiadavkami európskych technických predpisov z oblasti posudzovania zhody výrobku
pokračovanie bodu 21: a sprístupňovaní určeného výrobku na trhu, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
22. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
23. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 18. a 21. v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, Dodávateľ predloží aj jeho preklad do slovenského alebo českého jazyka.
24. Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

10.10.2022 08:00 — 22.12.2022 14:00

2,00 ks

8 112,00

8 112,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ uvedie: - obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, - opis ponúkaného tovaru

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.09.2022 08:59

26.09.2022 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2022 09:44 - Vstupná ponuka 8 112,00 € Cena bez DPH
24.09.2022 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 8 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS