• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 13:20

Detail zákazky Z202210289

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 13:20

Základné údaje

Z202210289

OF-260255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915844

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy

dezinfektor, dezinfekcia

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy
Funkcia
Automatický dezinfektor pre endoskopy je určený na automatickú dezinfekciu endoskopov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy ks 1
Šírka mm 750
Hĺbka mm 750
Výška mm 1750
Hlučnosť dB 58
Dezinfekčná teplota pri GA °C 57
Prednastavené dezinfekčné programy program 3
Uzavretý pracovný cyklus pozostávajúci z automatického umytia v detergente, dezinfekcie a záverečného oplachu s dĺžkou min 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektrické napätie 230 V
Dezinfektor endoskopov plne automatizovaný
Čistenie a dezinfekcia 2 flexibilných endoskopov nezávisle na sebe
Dezinfekčný proces na báze glutaraldehydu GA
Chemická dezinfekcia presným dávkovaním objemu glutaraldehydu GA pre zachovanie validného dezinfekčného cyklu
Kompatibilný s flexibilnými endoskopmi OLYMPUS, možnosť použitia aj pre flexibilné endoskopy FUJINON, PENTAX, STORZ
Dezinfektor nepoužívajúci systém UV lámp
Program autodekontaminácie prednastavený
Automatická permanentná kontrola tesnosti /neporušenosti/ endoskopu zabudovaným testerom tesnosti počas celej doby procesu
Jednotka pre zaistenie dekontaminácie vstupnej vody integrovaná
Vodný filter zabudovaný
Monitorovací systém zaisťujúci automatickú kontrolu priechodnosti všetkých kanálov endoskopu, integrovaný
Displej farebný dotykový, na prednej strane dezinfektora
Dezinfektor vybavený slovenským alebo českým jazykovým balíkom
Zobrazenie doby chodu a teploty na displeji
Databáza používateľov ktorú možno nahrať s príslušnými údajmi o používateľoch
Databáza endoskopov ktorú je možné nahrať s príslušnými údajmi o endoskopoch, ktoré sa majú dezinfikovať v dezinfektore
Zabudovaná tlačiareň pre validáciu cyklu
Uloženie digitálneho protokolu dezinfekcie na konci každého dezinfekčného procesu
Možnosť stiahnutia protokolu pomocou USB kľúča z integrovaného USB portu
Možnosť pripojenia automatického dezinfektora na dokumentačný informačný systém kompletného dezinfekčného procesu endoskopov, vrátane dezinfekcie, vyšetrenia a skladovania jednotlivých endoskopov
Otváranie bezpečnostných dvierok spredu, s elektronickým uzatváraním a automatickým blokovaním v priebehu procesu
Priehľadné okienko v bezpečnostných dvierkach
Kódovanie zásobníkov na dezinfekciu mechanické, pre vylúčenie možnosti ich vzájomnej zámeny
Endoskop pri čistení uložený v nerezovom dezinfekčnom koši
Vonkajší obal dezinfektora z nehrdzavejúcej ocele
Dezinfektor spĺňajúci normu EN ISO 15883-1 a EN ISO 15883-4
Dezinfektor v prevedení GA a zároveň aj PAA
Adaptéry súčasťou dezinfektora sú všetky potrebné adaptéry na pripojenie endoskopov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti tovaru.
4. Zaškolenie personálu Objednávateľa na obsluhu dodaného tovaru
5. Návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
6. Tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný (v originálnom balení).
7. Záručný servis 24 mesiacov.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
9. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred telefonicky a zároveň na jeho e-mailovú adresu. Kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa zodpovednej osoby Objednávateľa určenej pre účely dodania a prevzatia tovaru bude Dodávateľovi oznámená do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
10. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
13. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli v súvislosti s plnením tejto zmluvy, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR.
14. Postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených súhlasov je neplatné.
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky ktoré mu vzniknú z tejto zmluvy nepoužije ako záloh v rámci zabezpečenia svojich záväzkov záložným právom.
16. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči Objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku.
pokračovanie bodu 16: Dňom porušenia tohto záväzku Dodávateľa vzniká Objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa Objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti.
17. Špecifikácia a parametre, uvedené v opise predmetu zákazky, predstavujú minimálne požiadavky Objednávateľa, ktoré je Dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
18. Dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY, ktorý predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa, v ktorom uvedie:
18.1 obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu,
18.2 opis ponúkaného tovaru,
18.3 technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuál, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opise predmetu zákazky.
19. Predloženými údajmi/dokladmi o ponúkanom tovare musí Dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opisnom formulári.
20. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa do 3 pracovných dní, vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky a oznámi Dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa akceptuje.
20.1 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
20.2 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a Objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPEP.
21. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu vo vzťahu na požiadavku, že ponúkaný tovar / zariadenie musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade s príslušnými základnými požiadavkami európskych technických predpisov z oblasti posudzovania zhody výrobku
pokračovanie bodu 21: a sprístupňovaní určeného výrobku na trhu, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
22. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
23. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 18. a 21. v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, Dodávateľ predloží aj jeho preklad do slovenského alebo českého jazyka.
24. Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

10.10.2022 08:00 — 22.12.2022 14:00

1,00 ks

45 124,00

45 124,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ uvedie: - obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, - opis ponúkaného tovaru

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.09.2022 08:43

26.09.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2022 09:38 - Vstupná ponuka 45 124,00 € Cena bez DPH
24.09.2022 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 45 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS