00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy
dezinfektor, dezinfekcia
Tovar, Služba
|
1. Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Automatický dezinfektor pre endoskopy je určený na automatickú dezinfekciu endoskopov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Automatický dezinfektor pre 2 endoskopy | ks | 1 | ||
| Šírka | mm | 750 | ||
| Hĺbka | mm | 750 | ||
| Výška | mm | 1750 | ||
| Hlučnosť | dB | 58 | ||
| Dezinfekčná teplota pri GA | °C | 57 | ||
| Prednastavené dezinfekčné programy | program | 3 | ||
| Uzavretý pracovný cyklus pozostávajúci z automatického umytia v detergente, dezinfekcie a záverečného oplachu s dĺžkou | min | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektrické napätie | 230 V |
| Dezinfektor endoskopov | plne automatizovaný |
| Čistenie a dezinfekcia 2 flexibilných endoskopov | nezávisle na sebe |
| Dezinfekčný proces | na báze glutaraldehydu GA |
| Chemická dezinfekcia | presným dávkovaním objemu glutaraldehydu GA pre zachovanie validného dezinfekčného cyklu |
| Kompatibilný s flexibilnými endoskopmi | OLYMPUS, možnosť použitia aj pre flexibilné endoskopy FUJINON, PENTAX, STORZ |
| Dezinfektor | nepoužívajúci systém UV lámp |
| Program autodekontaminácie | prednastavený |
| Automatická permanentná kontrola tesnosti /neporušenosti/ endoskopu | zabudovaným testerom tesnosti počas celej doby procesu |
| Jednotka pre zaistenie dekontaminácie vstupnej vody | integrovaná |
| Vodný filter | zabudovaný |
| Monitorovací systém | zaisťujúci automatickú kontrolu priechodnosti všetkých kanálov endoskopu, integrovaný |
| Displej | farebný dotykový, na prednej strane dezinfektora |
| Dezinfektor | vybavený slovenským alebo českým jazykovým balíkom |
| Zobrazenie doby chodu a teploty | na displeji |
| Databáza používateľov | ktorú možno nahrať s príslušnými údajmi o používateľoch |
| Databáza endoskopov | ktorú je možné nahrať s príslušnými údajmi o endoskopoch, ktoré sa majú dezinfikovať v dezinfektore |
| Zabudovaná tlačiareň | pre validáciu cyklu |
| Uloženie digitálneho protokolu dezinfekcie | na konci každého dezinfekčného procesu |
| Možnosť stiahnutia protokolu | pomocou USB kľúča z integrovaného USB portu |
| Možnosť pripojenia automatického dezinfektora | na dokumentačný informačný systém kompletného dezinfekčného procesu endoskopov, vrátane dezinfekcie, vyšetrenia a skladovania jednotlivých endoskopov |
| Otváranie bezpečnostných dvierok | spredu, s elektronickým uzatváraním a automatickým blokovaním v priebehu procesu |
| Priehľadné okienko | v bezpečnostných dvierkach |
| Kódovanie zásobníkov na dezinfekciu | mechanické, pre vylúčenie možnosti ich vzájomnej zámeny |
| Endoskop pri čistení uložený | v nerezovom dezinfekčnom koši |
| Vonkajší obal dezinfektora | z nehrdzavejúcej ocele |
| Dezinfektor spĺňajúci normu | EN ISO 15883-1 a EN ISO 15883-4 |
| Dezinfektor | v prevedení GA a zároveň aj PAA |
| Adaptéry | súčasťou dezinfektora sú všetky potrebné adaptéry na pripojenie endoskopov |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| 3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti tovaru. |
| 4. Zaškolenie personálu Objednávateľa na obsluhu dodaného tovaru |
| 5. Návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
| 6. Tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný (v originálnom balení). |
| 7. Záručný servis 24 mesiacov. |
| 8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
| 9. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred telefonicky a zároveň na jeho e-mailovú adresu. Kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa zodpovednej osoby Objednávateľa určenej pre účely dodania a prevzatia tovaru bude Dodávateľovi oznámená do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
| 10. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| 12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
| 13. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli v súvislosti s plnením tejto zmluvy, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. |
| 14. Postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených súhlasov je neplatné. |
| 15. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky ktoré mu vzniknú z tejto zmluvy nepoužije ako záloh v rámci zabezpečenia svojich záväzkov záložným právom. |
| 16. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči Objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku. |
| pokračovanie bodu 16: Dňom porušenia tohto záväzku Dodávateľa vzniká Objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa Objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti. |
| 17. Špecifikácia a parametre, uvedené v opise predmetu zákazky, predstavujú minimálne požiadavky Objednávateľa, ktoré je Dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 18. Dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY, ktorý predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa, v ktorom uvedie: |
| 18.1 obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, |
| 18.2 opis ponúkaného tovaru, |
| 18.3 technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuál, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opise predmetu zákazky. |
| 19. Predloženými údajmi/dokladmi o ponúkanom tovare musí Dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opisnom formulári. |
| 20. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa do 3 pracovných dní, vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky a oznámi Dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa akceptuje. |
| 20.1 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
| 20.2 ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že Dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle Dodávateľovi oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a Objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPEP. |
| 21. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu vo vzťahu na požiadavku, že ponúkaný tovar / zariadenie musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade s príslušnými základnými požiadavkami európskych technických predpisov z oblasti posudzovania zhody výrobku |
| pokračovanie bodu 21: a sprístupňovaní určeného výrobku na trhu, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
| 22. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy na oddelenie verejného obstarávania Objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
| 23. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 18. a 21. v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, Dodávateľ predloží aj jeho preklad do slovenského alebo českého jazyka. |
| 24. Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.10.2022 08:00 — 22.12.2022 14:00
1,00 ks
45 124,00
45 124,00
Dodávateľ uvedie: - obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru a identifikáciu výrobcu, - opis ponúkaného tovaru
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2022 08:43
26.09.2022 12:30
26.09.2022 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.09.2022 09:38 - Vstupná ponuka | 45 124,00 | € | Cena bez DPH |
| 24.09.2022 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 100,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: