• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 15:20

Detail zákazky Z202210277

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 15:20

Základné údaje

Z202210277

OF-260975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6895122

Objednávateľ

00305065

Mesto Senec

Mierové námestie 8, Senec, 90301, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobné kancelárske potreby,

Euroobaly, spinky, šanóny, rýchloviazače, perá, obálky

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobné kancelárske potreby,
Funkcia
kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tuha do gumovacieho pera Pilot Frixion 0,7 (3ks v bal.) modrá bal. 2
2. Drôtený 3 dielny odkladač na spisy, čierny ks 2
3. Rybársky lístok (karta) č.251040 ks 100
4. Pripínačky farebné (120 ks v bal.) bal. 2
5. Náboje do zošívačky Rapid Standard 26/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 20
6. Náboje do zošívačky Rapid Standard 24/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 20
7. Baliaca páska priesvitná 19x33 mm ks 12
8. Baliaca  páska priesvitná 48x66 mm ks 6
9. Samolepiace obálky, obdĺžnik DL-O s okienkom 110x220 mm (1000 ks v bal.) biele bal. 1
10. Obálky malé C6, samolepiace s páskou, biele (1000 ks v bal.) 162x 114 mm bal. 2
11. Obálky biele 125x176 mm, B6 doporučene, s odtrhávacou páskou (1000 ks v bal. ) bal. 1
12. Register papierový - tretinkový farebný 23,5 x 10,5cm, rozdeľovač kartónový na oddelenie písomností ks 500
13. Pero guľôčkové, protišmykový systém, nápĺň modrá ks 40
14. Pero Spoko easy ink 40 ks v bal.) modrá tuha, farebné prevedenie bal. 1
15. Korekčný lak kores aqua 20 ml ks 10
16. Odkladač plastový na dokumenty - biely ks 10
17. Popisovač - Centropen 8576 čierny ks 5
18. Centropen 0,3 liner 4611 ks 6
19. Zošit A5 linajkovaný v tvrdých doskách, 100  listov ks 3
20. Samofarbiaca dátumovka Mini - Dater ks 2
21. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , modrý ks 20
22. Spisové dosky so šnúrkou A4,  (25ks v bal.) bal. 3
23. Euroobal prospektový, priehľadný  A4, 50 mic., (100ks, bal.) bal. 5
24. Korková nástenka hnedá v drevenom ráme 60 x 40 cm ks 1
25. Kalkulačka MS-100MS, 10 miestný display, základné funkcie, obchodníce funkcie ks 2
26. Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, A5, 100 listov, IGAZ 275 ks 6
27. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 25 mm (48 ks v bal.) bal. 3
28. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 41 mm (24 ks v bal.) bal. 5
29. Farebný papier A4, (20 listov v bal.), 80g bal. 2
30. Rýchloviazač PVC na euroobaly, A4 (10 ks v bal.) farebné prevedenie bal. 3
31. Kniha príchodov a odchodov IGAZ 061,  A4 - 30 listov ks 4
32. Lepená kocka, biela  85 x 85x 85 mm ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
12. Register papierový - tretinkový farebný 23,5 x 10,5cm, rozdeľovač kartónový na oddelenie písomností 5 farba po 100 ks
21. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , modrý 4 x modrý, 4x zelený, 4x rúžový, 4x oranžový, 4x žltý
22. Spisové dosky so šnúrkou A4,  (25ks v bal.) farebné prevedenie, nie čierne !
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia: Senec
2. Čas dodania : PO - PIA do 14:00 hod.
3. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 8, Senec, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

29.09.2022 14:00

32,00 položky

500,00

416,66

Vlastný návrh spracovaný podľa položiek predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2022 14:24

20.09.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 14:24 - Vstupná ponuka 499,99 € Cena s DPH
20.09.2022 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS