• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2022 17:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 17:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 11:05

Detail zákazky Z202210275

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2022 17:13
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 17:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 11:05

Základné údaje

Z202210275

OF-260854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915807

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

47372281

PRO EDUCATION International s. r. o.

Hany Meličkovej 4, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prekladateľské služby s korektúrou a korektúra

Prekladateľské služby s korektúrou a korektúra

  • 79530000-8 - Prekladateľské služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prekladateľské služby s korektúrou a korektúra
Funkcia
Preklad textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka s korektúrou a korektúra - odborné texty
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Preklad odborného textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka s korektúrou - britská angličtina, - preklad  (podľa potreby), ktorá je opísaná nižšie
Preklad odborného textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka s korektúrou - britská angličtina, - preklad + korektúra slovenský prekladateľ (podľa potreby): množstvo normostrán predpoklad 400 normostrán
Preklad odborného textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka s korektúrou - britská angličtina, - preklad + korektúra native speaker (podľa potreby): množstvo normostrán predpoklad 600 normostrán
Počet znakov na jednu stranu 1500 až 1800 znak/strana
Kontrola a úprava fráz áno
Kontrola úprava vetnej skladby áno
Kontrola a úprava gramatiky áno
Kontrola a úprava interpunkcie áno
Kontrola a úprava pravopisu áno
Kontrola a úprava štýlu áno
Kontrola a úprava konzistentnosti v používaní termínov a skratiek áno
Forma plnenia predmetu zákazky elektronicky
Vydanie certifikátu o korektúre textu áno
Vykonanie korektúry dvomi nezávislými editormi áno
2. Preklad bežného textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka bez korektúry, ktorá je opísaná nižšie
Preklad bežného textu zo slovenského jazyka do anglického jazyka bez korektúry: množstvo normostrán predpoklad 50 normostrán
Počet znakov na jednu stranu 1500 až 1800 znak/strana
Kontrola a úprava fráz áno
Kontrola a úprava vetnej skladby áno
Kontrola a úprava gramatiky áno
Kontrola a úprava interpunkcie áno
Kontrola a úprava pravopisu áno
Kontrola a úprava štýlu áno
Kontrola a úprava konzistentnosti v používaní termínov a skratiek áno
Forma plnenia predmetu zákazky elektronicky
3. Samostatná jazyková korektúra bežného textu písaného v anglickom jazyku korektúra, ktorá je opísaná nižšie
Samostatná jazyková korektúra bežného textu písaného v anglickom jazyku, korektúra slovensky prekladateľ: množstvo normostrán predpoklad  200 normostrán
Samostatná jazyková korektúra bežného textu písaného v anglickom jazyku,  korektúra native speaker: množstvo normostrán predpoklad  400 normostrán
Počet znakov na jednu stranu 1500 až 1800 znak/strana
Kontrola a úprava fráz áno
Kontrola úprava vetnej skladby áno
Kontrola a úprava gramatiky áno
Kontrola a úprava interpunkcie áno
Kontrola a úprava pravopisu áno
Kontrola a úprava štýlu áno
Kontrola a úprava konzistentnosti v používaní termínov a skratiek áno
Forma plnenia predmetu zákazky elektronicky
Vydanie certifikátu o korektúre textu áno
Vykonanie korektúry dvomi nezávislými editormi áno
4.Samostatná jazyková korektúra odborného textu písaného v anglickom jazyku korektúra, ktorá je opísaná nižšie
Samostatná jazyková korektúra odborného textu písaného v anglickom jazyku korektúra, slovenský prekladateľ: množstvo normostrán" predpoklad 200 normostrán
Samostatná jazyková korektúra odborného textu písaného v anglickom jazyku  korektúra, native speaker: množstvo normostrán predpoklad 400 normostrán
Počet znakov na jednu stranu 1500 až 1800 znak/strana
Kontrola a úprava fráz áno
Kontrola úprava vetnej skladby áno
Kontrola a úprava gramatiky áno
Kontrola a úprava interpunkcie áno
Kontrola a úprava pravopisu áno
Kontrola a úprava štýlu áno
Kontrola a úprava konzistentnosti v používaní termínov a skratiek áno
Forma plnenia predmetu zákazky elektronicky
Vydanie certifikátu o korektúre textu áno
Vykonanie korektúry dvomi nezávislými editormi áno
5.Preklad odborného textu z anglického jazyka do slovenského jazyka s korektúrou predpoklad 400 normostrán
počet znakov na jednu stranu 1500 až 1800 znak/strana
kontrola a úprava fráz áno
kontrola a úprava vetnej skladby áno
kontrola a úprava gramatiky áno
kontrola a úprava interpunkcie áno
kontrola a úprava pravopisu áno
kontrola a úprava štýlu áno
kontrola  a úprava konzistentnosti v používaní termínov a skratiek áno
forma plnenia predmetu zákazky elektronicky
vydanie certifikátu o korektúre textu áno
vykonanie korektúry dvomi nezávislými edíitormi áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Náležitosti poskytnutia služby:
- predmet zmluvy/rámcovej dohody bude poskytovaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva, druhu prekladu, korektúry a termínov poskytnutia,
- lehota poskytnutia jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi,
- forma uplatnenia objednávky - elektronicky prostredníctvom elektronickej pošty od povereného zástupcu objednávateľa, meno povereného zástupcu objednávateľa bude dodávateľovi oznámené e-mailom do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody
- komunikácia a forma plnenia elektronicky na e-mailové adresy definované objednávateľom,
- faktúra bude vždy dodaná s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy/rámcovej dohody, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH.
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty poskytnutia sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody, vrátane uvedenia e-mailovej adresy dodávateľa na ktorú sa budú uplatňovať čiastkové objednávky.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím predmetu zmluvy.
Objednávateľ vyžaduje, aby dodávateľ mal oprávnenie na prekladateľské služby.
Objednávateľ za oprávnenie na prekladateľské služby nepovažuje oprávnenie na sprostredkovateľskú činnosť.
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody, alebo lehoty poskytnutia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/rámcovej dohody odstúpiť, ak plnenia poskytované dodávateľom nespĺňajú  požiadavky  určené v predmete zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Fakturácia je možná až po poskytnutí predmetu zmluvy, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Rámcová dohoda/zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do vyčerpania celkovej ceny predmetu zákazky/zmluvy/dohody, podľa toho čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celý predmet zákazky

46 129,00

38 440,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.09.2022 17:13

23.09.2022 17:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 126
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 12:03 - Vstupná ponuka 46 120,00 € Cena s DPH
22.09.2022 17:17 - Najvýhodnejšia ponuka 40 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS