• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 13:30

Detail zákazky Z202210265

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 13:30

Základné údaje

Z202210265

OF-261040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6950830

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Železiarske výrobky a brusivá

kari siete

  • 44316000-8 - Železiarsky tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kari siete KY49
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer siete: 2x3 m
Rozmer oka: 10x10 cm
Priemer drôtu: 8 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ, veľkosť balenia a akú značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry vystavenej po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...).
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Veľkosť balenia je uvedené také, aké nám z hľadiska práce s daným materiálom najviac vyhovuje. Po vzájomnej dohode akceptujeme aj iné, čo najviac približné veľkosti balenia pri dodržaní celkového požadovaného množstva. Pri položke č. 1.
Vrátane dopravy a vykládky tovaru autožeriavom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.10.2022 08:00 — 31.10.2022 13:00

1,00 ks

522,28

435,23

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2022 12:34

04.10.2022 12:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2022 12:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 10:00 - Vstupná ponuka 522,28 € Cena s DPH
04.10.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 522,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS