• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 11:35

Detail zákazky Z202210250

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 11:35

Základné údaje

Z202210250

OF-259914

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6910092

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery, cartrige

tonery , cartrige

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery , cartrige, pásky do tlačiarní, faxov a kopírok
Funkcia
Originálne tonery a cartrige na tlač dokumentov, alebo ich ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cartrige 973X HP L0S07AE ks 2
Cartrige 973X HP F6T81AE ks 2
Cartrige 973X HP F6T82AE ks 2
Cartrige 973X HP F6T83AE ks 2
Cartrige 982X TOB30A ks 1
Cartrige 982X TOB27A ks 1
Cartrige 982X TOB28A ks 1
Cartrige 982X TOB29A ks 1
Toner HP W2010X/659X/ ks 1
Toner HP W2011X/659X/ ks 1
Toner HP W2012X/659X/ ks 1
Toner HP W2013X/659X/ ks 1
Toner HP CE270A/650A/ ks 2
Toner HP CE271A/650A/ ks 2
Toner HP CE272A/650A/ ks 2
Toner HP CE273A/650A/ ks 2
Toner HP CF259A ks 4
Atramt. náplň HP 728 F9J68A ks 1
Atramt. náplň HP 728 F9J65A ks 1
Atramt. náplň HP 728 F9J66A ks 1
Atramt. náplň HP 728 F9J67A ks 1
Cartrige HP 746 P2V78A ks 1
Cartrige HP 746 P2V79A ks 1
Cartrige HP 746 P2V80A ks 1
Cartrige HP 746 P2V81A ks 1
Toner HP C4127X ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných náplní.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Ružová 8, Banská Bystrica
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky (t. j. menný zoznam požadovaných cartrigov a tonerov s nacenením, v prípade ekvivalentov aj zoznam tlačiarenských zariadení  pre ktoré sú ponúkané ekvivalenty kompatibilné ) do 7 pracovných dní. Samotné plnenie zákazky bude realizované až po schválení menného zoznamu kontaktnou osobou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

27.09.2022 10:46 — 31.10.2022 10:46

39,00 ks

6 311,00

6 311,00

Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky do 7 pracovných dní (t. j. menný zoznam požadovaných cartrigov a tonerov s nacenením, v prípade ekvivalentov aj zoznam tlačiarenských zariadení pre ktoré sú ponúkané ekvivalenty kompatibilné ) od dátumu platnosti zmluvy na uvedenú e-mailovú adresu objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2022 10:47

23.09.2022 10:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2022 10:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 12
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2022 16:57 - Vstupná ponuka 6 300,00 € Cena s DPH
19.09.2022 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS