35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31437273
KOLEX, s.r.o.
Novozámocká 489/82, Nitra, 94905, SVK
Nákup vibračných valcov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
vibračný valec
Tovar, Služba
1. Nákup vibračných valcov
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodanie 3 (troch) kusov vibračných valcov (ďalej len „predmet zmluvy“), ktoré budú slúžiť na výkon údržby na Stredisku správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) 9 Mengusovce, SSÚD 11 Prešov a Stredisku správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“) 6 Čadca, ktoré budú zároveň miestami dodania predmetu zmluvy (ďalej len „miesta dodania“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ručne vedený tandemový vibračný valec | ks | 3 | ||
Prevádzková hmotnosť | kg | 800 | ||
Šírka behúňov | mm | 650 | ||
Odstredivá sila | kN | 25 | ||
Frekvencia | Hz | 55 | ||
Rýchlosť pojazdu vpred | km/h | 6 | ||
Rýchlosť pojazdu vzad | km/h | 3 | ||
Stúpavosť bez vibrácie | % | 30 | ||
Stúpavosť s vibráciou | % | 25 | ||
Naftový motor s výkonom | kW | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový vibračný valec | |
Počítadlo prevádzkových hodín | |
Kropenie kolesa |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup nových vibračných valcov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. v súlade s predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 365 (tristošesťdesiatpäť) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej zmluvy. |
I.3 Dodávateľ dodá predmet zmluvy, vrátane dopravy na miesta dodania, ak sa s Objednávateľom elektronicky e-mailom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu zmluvy, e-mailom presný termín dodania predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na miestach dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného. |
I.4 Dodávateľ dodá predmet zmluvy vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) zamestnancov Objednávateľa na každom mieste dodania (t.j. 3 miesta dodania / min. 6 zamestnancov) v termíne podľa bodu I.3 tohto článku. |
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s predmetom zmluvy a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, prehlásenie o zhode (COC), návod na obsluhu predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru (ďalej len „Príloha č. 1“) vychádzajúcu z celkovej ceny zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru; |
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH; |
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy; |
d. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy. |
I.7 Objednávateľ požaduje, aby predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného predmetu zmluvy ako i prevzatého. V cene sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci predmetu zmluvy. |
II.4 Cena za dodanie predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania predmetu zmluvy. |
II.6 Prijatá Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru z EKS je pevná a nemenná počas doby trvania zmluvy. |
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. |
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie predmetu zmluvy na miesto dodania vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba je 24 mesiacov (slovom dvadsaťštyri) a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, t.j. Dodávateľom a Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu uvedeného na preberacom protokole po prevzatí a protokole o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. |
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole. |
IV.3 V prípade, ak má plnenie predmetu zmluvy / podmienok zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný predmet zmluvy prevziať na vopred Objednávateľom elektronicky určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akejkoľvek podmienky zmluvy na predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v EKS. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
03.10.2022 08:00 — 03.10.2023 14:00
3,00 ks
41 100,00
41 100,00
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2022 08:07
28.09.2022 10:00
28.09.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2022 21:34 - Vstupná ponuka | 41 100,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2022 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: