• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 11:35

Detail zákazky Z202210240

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 11:35

Základné údaje

Z202210240

OF-260863

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6927724

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31437273

KOLEX, s.r.o.

Novozámocká 489/82, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vibračných valcov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.

vibračný valec

  • 43312400-7 - Cestné valce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup vibračných valcov
Funkcia
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodanie 3 (troch) kusov vibračných valcov (ďalej len „predmet zmluvy“), ktoré budú slúžiť na výkon údržby na Stredisku správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) 9 Mengusovce, SSÚD 11 Prešov a Stredisku správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“) 6 Čadca, ktoré budú zároveň miestami dodania predmetu zmluvy (ďalej len „miesta dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručne vedený tandemový vibračný valec ks 3
Prevádzková hmotnosť kg 800
Šírka behúňov mm 650
Odstredivá sila kN 25
Frekvencia Hz 55
Rýchlosť pojazdu vpred km/h 6
Rýchlosť pojazdu vzad km/h 3
Stúpavosť bez vibrácie % 30
Stúpavosť s vibráciou % 25
Naftový motor s výkonom kW 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový vibračný valec
Počítadlo prevádzkových hodín
Kropenie kolesa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup nových vibračných valcov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. v súlade s predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 365 (tristošesťdesiatpäť) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej zmluvy.
I.3 Dodávateľ dodá predmet zmluvy, vrátane dopravy na miesta dodania, ak sa s Objednávateľom elektronicky e-mailom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu zmluvy, e-mailom presný termín dodania predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na miestach dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ dodá predmet zmluvy vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) zamestnancov Objednávateľa na každom mieste dodania (t.j. 3 miesta dodania / min. 6 zamestnancov) v termíne podľa bodu I.3 tohto článku.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s predmetom zmluvy a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, prehlásenie o zhode (COC), návod na obsluhu predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru (ďalej len „Príloha č. 1“) vychádzajúcu z celkovej ceny zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru;
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH;
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy;
d. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy.
I.7 Objednávateľ požaduje, aby predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného predmetu zmluvy ako i prevzatého. V cene sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci predmetu zmluvy.
II.4 Cena za dodanie predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania predmetu zmluvy.
II.6 Prijatá Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru z EKS je pevná a nemenná počas doby trvania zmluvy.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie predmetu zmluvy na miesto dodania vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 mesiacov (slovom dvadsaťštyri) a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, t.j. Dodávateľom a Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu uvedeného na preberacom protokole po prevzatí a protokole o zaškolení zamestnancov Objednávateľa.
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole.
IV.3 V prípade, ak má plnenie predmetu zmluvy / podmienok zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný predmet zmluvy prevziať na vopred Objednávateľom elektronicky určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akejkoľvek podmienky zmluvy na predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

03.10.2022 08:00 — 03.10.2023 14:00

3,00 ks

41 100,00

41 100,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2022 08:07

28.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 78
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2022 21:34 - Vstupná ponuka 41 100,00 € Cena bez DPH
27.09.2022 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 39 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS