• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 10:05

Detail zákazky Z202210238

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 10:05

Základné údaje

Z202210238

OF-259425

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915854

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

RESPIRÁTOR typ FFP3

respirátor, FFP3, bez výdychového ventilu

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP3
Funkcia
Respirátory typ FFP3  bez výdychového ventilu na ochranu dýchacích ciest pre zdravotnícky personál starajúci sa o pacientov s ochorením COVID 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
norma Respirátor typ FFP3, EN149:2001+A1:2009 alebo ekvivalentnou normou
ventil bez výdychového ventilu
priliehavosť okraje respirátora musia tesne priliehať na tvár
vnútorná vrstva hypoalergénny materiál
klip na nos
elastická gumička uchytenie za uši
Označenie typu filtra a normy priamo na výrobku
Výrobok označený značkou CE so 4-číslim skúšobne áno, priamo na výrobku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Tovarom pre účely zmluvy sú respirátory FFP3 bez výdychového ventilu, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len tovar).
3. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. Respirátor musí byť vo Vyhlásení o zhode zaradený ako OOP podľa (EÚ) 2016/425
4. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný:
5.a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 5 ks z položky, z nich 1 ks bude archivovaný.
6. Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY:
6.a) EÚ vyhlásenie o zhode kde musí byť respirátor zaradený ako OOP podľa 2016/425 a Certifikát EÚ skúšky typu so 4-číslím
6.b) Technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu.
7. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod.
8. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
8.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
8.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
9. Vzorky ostávajú archivované a budú súčasťou predloženej dokumentácie.
10. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy.
11. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
12. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
13. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi.
14. Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ.
15. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
15.a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný.
15.b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h.
16. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
17. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy.
18. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom.
19. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
20. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
21. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
24. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

07.10.2022 14:00

2 000,00 ks

320,00

320,00

Opis výrobku je špecifikovaný pri predmetnej položke zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.09.2022 09:06

26.09.2022 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2022 08:31 - Vstupná ponuka 320,00 € Cena bez DPH
26.09.2022 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS