• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 12:32
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 15:20

Detail zákazky Z202210222

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2022 12:32
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2022 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2022 15:20

Základné údaje

Z202210222

OF-261154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6895116

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31632548

PRIMUS spol. s r.o.

Žilinská cesta 102/531, Lietavská Lúčka, 01311, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

vanička, plastová

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 44619300-5 - Prepravky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastová vanička
Funkcia
Na skladovanie nebezpečných látok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová vanička ks 5
Hmotnosť kg 2
Záchytný objem l 20 30
Dĺžka mm 550 600
Hĺbka vonkajšia mm 400
Výška vonkajšia mm 155 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• vysoká chemická odolnosť • stabilný tvar • ľahko sa čistia
Materiál polyetylén (vysokotlakový PE / LDPE)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar .
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH., podpis+ pečiatku
Tovar požadujeme dodať na adresu kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej DVA pracovné dni pred jeho dodaním.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

22.09.2022 07:00 — 11.10.2022 11:32

5,00 ks

340,30

340,30

Podľa objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2022 11:35

20.09.2022 12:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2022 12:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 506
 110
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2022 14:00 - Vstupná ponuka 340,30 € Cena bez DPH
20.09.2022 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS