• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 11:35

Detail zákazky Z202210217

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2022 11:35

Základné údaje

Z202210217

OF-260999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6910122

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

52631133

TaJaMed s. r. o.

Slnečná 763/1, Malinovo, 90045, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na medicínsky (infekčný) odpad

nádoba na medicínsky odpad

  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na medicínsky(infekčný) odpad
Funkcia
Nádoba pre zber použitých ihiel, skalpelov,pipiet a iného biologického zdravotníckeho odpadu vhodné na spaľovanie v spaľovniach, pri spaľovaní bez vzniku škodlivých emisií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádoba na medicínsky odpad objem 10 litrov, farba červená/žltá ks 300
Nádoba na medicínsky odpad objem 60 litrov, farba červená/žltá ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nádoba na medicínsky (kontaminovaný) odpad: -------------------------
Nádoba pre zber použitých ihiel, skalpelov,pipiet a iného biologického zdravotníckeho odpadu vhodné na spaľovanie v spaľovniach, pri spaľovaní bez vzniku škodlivých emisií áno
Nádoba musí byť určená na jednorázové použitie áno
Nádoba musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu áno
Nádoba musí byť odolná proti prepichnutiu nádoby áno
Materiál nádob plast - nezávadný polypropylén
Farba nádob červená / žltá
Nádoba označená nálepkou s logom nebezpečného odpadu áno
Nádoba musí spĺňať STN EN ISO 23907-1 - "Ochrana pred zranením ostrými predmetmi. Požiadavky a skúšobné metódy. Nádoby na ostré predmety"a ADR a UN na prepravu. áno
Nádoba musí byť vybavená rúčkami na jednoduchý prenos áno
Nádoba musí pozostávať z dvoch častí: samostatná nádoba a kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom áno
Kryt (veko) nádoby tesne po obvode priliehajúce-po pritlačení znemožnený ďalší kontakt s obsahom nádoby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 ks) pre každú požadovanú položku predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPEP čl.XVIII. bod 18.2, písm.t).
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPEP uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

07.10.2022 14:00

600,00 ks

2 094,00

2 094,00

podľa technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2022 14:38

23.09.2022 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2022 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2022 15:17 - Vstupná ponuka 2 094,00 € Cena bez DPH
16.09.2022 22:13 - Najvýhodnejšia ponuka 2 093,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS