• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 10:50

Detail zákazky Z202210210

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2022 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 10:50

Základné údaje

Z202210210

OF-260961

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6927690

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál pre kancelársku a IT techniku

toner, cartridge, náplň do tlačiarne

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30237310-5 - Doplnkové náplne do tlačiarní

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálny spotrebný materiál do zariadení CANON, EPSON, HP, KONICA, Minolta, LEXMARK, SAMSUNG a SHARP.
Funkcia
Originálny spotrebný materiál do zariadení CANON, EPSON, HP, KONICA, Minolta, LEXMARK, SAMSUNG a SHARP.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Canon i-SENSYS lBP6030B CRG 725 6 ks
2. Cartridge CANON CLI-36 color pre Pixma iP 100 100 ks
3. Cartridge CANON PGI-35 black pre Pixma iP 100 105 ks
4. Cartridge EPSON T07114011 black 2 ks
5. Cartridge EPSON T07124011 cyan 1 ks
6. Cartridge EPSON T07134011 magenta 1 ks
7. Cartridge EPSON T07144011 yellow 1 ks
8. Cartridge HP 651 black pre OJ 202 500 ks
9. Cartridge HP 651 Tricolor pre OJ 202 500 ks
10. Cartridge HP C8765EE black No.338 pre OJ 100 40 ks
11. Cartridge HP C8766EE Tri-colour No. 343 pre DJ5740 100 ks
12. Cartridge HP C9364EE black No.337 pre OJ 100 60 ks
13. Toner Canon 045 H black pre LBP 613Cdw 50 ks
14. Toner Canon 045 H cyan pre LBP 613Cdw 25 ks
15. Toner Canon 045 H magenta pre LBP 613Cdw 25 ks
16. Toner Canon 045 H yellow pre LBP 613Cdw 25 ks
17. Toner Canon 052 H black pre LBP 214dw a MF 421dw 45 ks
18. Toner CANON C-EXV14 black pre iR2018 4 ks
19. Canon 054 H pre LBP621cw 8 ks
20. Canon 054 H pre LBP621cw cyan 6 ks
21. Canon 054 H pre LBP621cw magenta 6 ks
22. Canon 054 H pre LBP621cw yellow 6 ks
23. Toner CANON CRG-718 black 8363 pre MF 8350Cdn 35 ks
24. Toner CANON CRG-718 cyan 8362 pre MF 8350Cdn 22 ks
25. Toner CANON CRG-718 magenta 8361 pre MF 8350Cdn 22 ks
26. Toner CANON CRG-718 yellow 8360 pre MF 8350Cdn 22 ks
27. Toner HP CB436A black pre LJ P1505, No.36A 5 ks
28. Toner HP CE278A black, No.78A, pre LJ P1566 100 ks
29. Toner HP CE285A black pre LJ P1102, No.85A 5 ks
30. Toner HP CF226X black pre M426fdn 45 ks
31. Toner HP CF230X black pre LJ Pro M203d 6 ks
32. Toner HP CF280X black (80X) pre LJ MFP M425dn 5 ks
33. Toner HP CF400X black, No.201A pre CLM252dw 20 ks
34. Toner HP CF401X cyan, No.201A pre CLM252dw 20 ks
35. Toner HP CF402X yellow, No.201A pre CLM252dw 20 ks
36. Toner HP CF403X magenta, No.201A pre CLM252dw 20 ks
37. Toner HP Q2612A black No.12 pre LJ 1020 50 ks
38. Toner MP3554 pre Nashuatec Aficio MP2555 20 ks
39. Toner Konica MINOLTA MT-205B black pre dI2510, 2 ks 4 bal
40. Toner Konica MINOLTA TN-114 black pre b163, 2ks 3 bal
41. Toner Konica MINOLTA TN-321 black pre c224e 3 ks
42. Toner Konica MINOLTA TN-321 cyan pre c224e 3 ks
43. Toner Konica MINOLTA TN-321 magenta pre c224e 3 ks
44. Toner Konica MINOLTA TN-321 yellow pre c224e 3 ks
45. Toner Konica MINOLTA TN-323 black pre b227 5 ks
46. Toner LEXMARK 502X black pre MS410/510 1 ks
47. Toner LEXMARK 702HK black pre CS310n 3 ks
48. Toner LEXMARK 702HC cyan pre CS310n 2 ks
49. Toner LEXMARK 702HM magenta pre CS310n 2 ks
50. Toner LEXMARK 702HY yellow pre CS310n 2 ks
51. Toner SAMSUNG MLT-D116L black pre M2825N 150 ks
52. Toner SHARP MX-235GT black pre AR-5620N 10 ks
53. Valec HP CF232A pre LJ Pro M203d 6 ks
54. Valec SAMSUNG MLT-R116 pre M2825ND 77 ks
55. Odpadová nádoba Konica MINOLTA WX103 pre c224e 4 ks
56. toner Lexmark 502X bk ore MS410/510 1 ks
57. valec AR 205DM pre SHARP 5620N 4 ks
58. Lexmark C322KO 10 ks
59. Lexmark C322CO 7 ks
60. Lexmark C322MO 7 ks
61. Lexmark C322YO 7 ks
62. Toner HP CB540A black pre LJ 1215/1515 no. 125 4 ks
63. Toner HP CB 541A cyan pre LJ 1215/1515 no 125A 2 ks
64. Toner HP CB542A yellow pre LJ 1215/1515 no 125A 2 ks
65. Toner HP CB543A magenta pre LJ 1215/1515 no 125A 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2. Zmluvné strany uzavretím tejto rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv (objednávok).
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 pracovných dní doručený ROZPIS TOVARU, v ktorom objednávateľ požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH a s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta za každú MJ.
4. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku (MJ) predmetu zmluvy, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zmluvy, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zmluvy.
5. Originálny toner požadujeme dodať zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
6. Dodávateľ predloží prehlásenie dodávateľa, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom.
7. Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
8. Spotrebný materiál je možné dodať v podobe kompatibilného výrobku iba v prípade dokázaného ukončenia výroby originálneho materiálu výrobcom príslušného zariadenia a daný spotrebný materiál nesmie byť v originálnom prevedení na slovenskom trhu dostupný. Ukončenie výroby originálov dokladuje Dodávateľ potvrdením príslušného výrobcu.
9. Cena náhradného kompatibilného toneru, cartridge alebo valca bude určená ako priemer troch najnižších cien porovnateľných tovarov zistených Objednávateľom na trhu.Dodanie kompatibilných tonerov, cartridgeov alebo valcov bez predchádzajúcej objednávky má Objednávateľ právo odmietnuť bez nároku na náhradu prípadných nákladov alebo inej škody na strane Dodávateľa.
10. Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou objednávky zaslanej e-mailom, ktorá sa považuje za čiastkovú výzvu na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Objednávky zo strany objednávateľa bude zasielať osoba poverená objednávateľom. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
11. Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
12. Objednávateľ taktiež požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
13. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody sa predpokladá mesačne.
14. Súčasťou objednávky bude ROZPIS TOVARU s nasledovnými údajmi: druh a množstvo tovaru, miesto plnenia, termíny plnenia a cena požadovaného predmetu plnenia. Objednávka bude zaslaná formou e-mailu a potvrdená od dodávateľa obratom e-mailom. V prípade, že dodávateľ nereaguje e-mailom, ani iným spôsobom na objednávku objednávateľa považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia elektronickej objednávky dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky, t.j. za deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy.
15. Dodávky predmetu zmluvy budú uskutočnené po telefonickom dohovore oprávnených osôb objednávateľa a dodávateľa pre potreby plnenia tejto zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 15:00 hod. v termíne do 5 pracovných dní od termínu potvrdenia objednávky dodávateľom.
16. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru podľa bodu 11 týchto požiadaviek na plnenie a dodávateľa.
17. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
18. V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € za každú neprevzatú čiastkovú objednávku. V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať.
19. Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu zmluvy bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu zmluvy oprávnenými osobami objednávateľa uvedenými pre potreby preberania tovaru v zmysle bodu 11 Osobitných požiadaviek na plnenie.
20. Pred každým prevzatím predmetu zmluvy podľa množstva a druhu uvedeného v objednávke, je dodávateľ povinný odobrať prázdne tonery a náplne, od oprávnenej osoby objednávateľa, v tomto prípade ako odovzdávajúceho.
21. Konkrétne podmienky prebratia prázdnych tonerov a náplní budú oprávnenými zástupcami na plnenie zmluvy dojednané vopred elektronickou formou – e-mailom.
22. Dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
23. Dodávateľ, na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet zmluvy kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude považovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
24. Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, prípadne nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
25. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. Neodobratie množstiev uvedených ako predpokladané sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo, podľa skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, pričom celkové plnenie dohody nesmie presiahnuť finančný limit uvedený v dohode, alebo v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov si vyhradzuje právo neodobrať uvedené predpokladané množstvo predmetu kúpy. Uvedené skutočnosti sa nebudú považovať za porušenie podmienok dohody zo strany objednávateľa a nebudú dôvodom na uzatvorenie dodatku k dohode.
27. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
28. Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky. Fakturovaná jednotková cena s DPH za MJ každej položky musí byť vždy zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, inak bude vrátená na prepracovanie.
29. Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t. j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
30. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať kvalitatívne vlastnosti predmetu plnenia dohody podľa zákonov, vyhlášok, nariadení a platných technických noriem a ručí, že si predmet dohody tieto vlastnosti počas záručnej doby zachová. Dodávateľ zodpovedá za vlastnosti dodaného predmetu dohody počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu dohody objednávateľom.
31. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov chybného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
32. Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného, resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu ku objednávateľovi. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasledujúcich zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
33. Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPEP - OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzia 1.1 účinná odo dňa 14.04.2022, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Spotrebný materiál pre kancelársku a IT techniku

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

2 360,00 ks/bal

117 895,96

98 246,63

v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2022 10:11

28.09.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2022 14:56 - Vstupná ponuka 117 895,96 € Cena s DPH
28.09.2022 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 117 895,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS