• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 14:30

Detail zákazky Z202210193

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2022 14:30

Základné údaje

Z202210193

OF-257777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6927678

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektrických tabuľových nožníc

Náradie, elektrický spotrebný tovar

  • 43830000-0 - Mechanické náradie
  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup elektrických tabuľových nožníc
Funkcia
Dodanie elektrických tabuľových nožníc pre karosársku dielňu na Hornádskej ulici v Košiciach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektro- mechanické nožnice na plech ks 1
Dĺžka strihu mm 2550
Maximálna hrúbka plechu mm 4
Počet strihov za minútu s/m 38 42
Posuv zadného dorazu mm 750
Uhol strihu uhol 1°30´ 1°8´
Rozmery (dxšxv) mm 3170x2300x1330
Elektrické pripojenie ks 3 x 380V  /  50Hz
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládacia jednotka s číslicovým displejom áno
Robustná zváraná konštrukcia áno
Motorický zadný doraz s vedením v guľôčkových skrutkách áno
Možnosť programovania nastavenia dorazu a počet strihov áno
Britové nože áno
Prenosný nožný ovládač s havarijným tlačidlom áno
Guľôčkové jednotky na pracovnom stole pre ľahšiu manipuláciu s materiálom áno
Masívne podperné ramená s T-drážkou a sklopnou zarážkou áno
Nastavenie medzery medzi nožmi áno
Ochrana prstov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky
Požaduje sa, aby Dodávateľ splnil podmienky Sprievodnej technickej dokumentácie VTZ viď príloha č. 3 k vyhláške č.508/2009 Z.z.
Objednávateľ požaduje počas záručnej doby v pracovných dňoch servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy (e-mailom , alebo telefonicky). Iný termín je možný v odôvodnenom prípade po dohode s Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje záručný aj pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov.  Opravy a servis budú vykonávane prednostne v mieste dodania - u Objednávateľa.
Súčasťou dodávky je kompletné zariadenie podľa špecifikácie, doprava, prípadne clo, osadenie, zapojenie, spustenie do prevádzky, zaškolenie obsluhujúceho personálu.
Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronicky predloží katalógy položiek predmetu zákazky s uvedením ich obchodného názvu, značky a typu elektrických nožníc na plech a príslušenstva, ich cenu bez/s DPH a celkovú cenu predmetu zákazky, prospektový materiál alebo technický list k tovaru v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností a parametrov tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek predmetu zákazky.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené a požadované technické vlastnosti a parametre objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Obstarávateľ má týmto právo vyzvať Dodávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa, aby dodávateľ vystavil objednávateľovi faktúru so splatnosťou minimálne 30 dní až po úplnom dodaní tovaru vrátane dokladov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice - mestská časť Džungľa, Košice I, Košický, Slovenská republika

05.10.2022 08:00 — 25.01.2023 13:00

1,00 komplet

26 320,00

26 320,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené objednávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2022 08:46

28.09.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 552
 107
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2022 19:34 - Vstupná ponuka 26 320,00 € Cena bez DPH
23.09.2022 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 26 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS