• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 17:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2022 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2022 09:00

Detail zákazky Z202210187

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2022 17:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2022 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2022 09:00

Základné údaje

Z202210187

OF-261145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6956298

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

železiarske výrobky a brusivá

matica,skrutka

  • 44316000-8 - Železiarsky tovar
  • 44530000-4 - Upínadlá/spony
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Samopoistná šesťhranná matica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 500
Závit - M16
Rozmer kľúča mm 24
Celková výška mm 16 18
Pevnosť - 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ hlavy šesťhranná, samopoistná, s polyamidovou vložkou
ISO 7040
DIN 985
Materiál oceľ
Povrchová úprava pozinkované
 2. Skrutka so šesťhrannou hlavou bez drieku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 500
Závit - M16
d1 mm 16
k mm 10
e mm 26,75
s mm 24
Pevnosť - 8.8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ISO 4017
DIN 933
Povrchová úprava pozinkované
Rozmery v súlade s nákresom v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

28.10.2022 12:00

1,00 celok

635,00

532,00

požadujem predloženie vlastného návrhu plnenia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2022 17:24

04.10.2022 17:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 09:16 - Vstupná ponuka 634,99 € Cena s DPH
28.09.2022 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 634,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS