• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 15:20

Detail zákazky Z202210168

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 15:20

Základné údaje

Z202210168

OF-260514

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6900523

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

34123415

Bio G, spol. s r.o.

Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícke prístroje

glukomer, lactate scout start set

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícke prístroje
Funkcia
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Glukomer Beuer GL 50 EVO vrátane spotrebného materiálu (prúžky, lancety) alebo ekvivalent spĺňajúci technické parametre sada 1
2. Lactate Scout+ start set vrátane spotrebného materiálu set 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prístroj na meranie cukru v krvi 3 v 1
1. Glukomer, odberové pero, USB vyžaduje sa
1. Dobre čitateľný podsvietený LCD displej vyžaduje sa
1. GlucoMemory softvér (predinštalovaný) jednoduchý prehľad výsledkov a trendov v cieľovom rozmedzí vyžaduje sa
1. 480 pamätí s dátumom a časom vyžaduje sa
1. Zobrazenie priemeru nameraných hodnôt za 7, 14, 30 alebo 90 dní vyžaduje sa
1. Stanovenie glykémie za iba 5 sekúnd vyžaduje sa
1. Codefree testovacie prúžky vyžaduje sa
1.  Na meranie stačí len 0,6 μl krvi vyžaduje sa
1. Merania na alternatívnych častiach tela pomocou AST uzáveru áno
1. Zadarmo softvér áno
1. Jednoduchý prehľad výsledkov áno
1. Doba merania cca 5 sekúnd áno
1. Rozsah merania 1,1 - 35 mmol / l áno
1. Batéria Lithium-ion (dobíjacie) áno
1. Hmotnosť s batériou cca 36g
1. Sada obsahuje AST uzáver; ihly; testovacie prúžky; batérie, puzdro, denník; USB kryt
2. Použitie: na športovo-medicínsku podporu, meraním priamo na športovisku
2. JEDNODUCHÉ OVLÁDANIE zapnutie vložením senzora, vzorka – len 0,5 ml kapilárnej krvi, kalibrácia jednoduchým zadaním kódu, zabudované Bluetooth pripojenie k PC
2. RÝCHLE A PRESNÉ MERANIE osvedčená enzymaticko-amperometrická metóda merania, výsledok do 10 sekúnd, široký merací rozsah 0,5 až 25 mmol/l, presnosť ±3% (min. smerodajná odchýlka (CV) 0,2 mmol/l)
2. MERANIE VÝKONNOSTI merania pri rôznych intenzitách tréningu, stopky a časovač, PC software na kontrolu a sledovanie telesnej výkonnosti
2. PRAKTICKÝ A SPOĽAHLIVÝ pamäť až na 250 výsledkov, napájanie 2x AAA batérie (výdrž až 1000 testov), prenosný vďaka malým rozmerom, hmotnosť cca 80 gramov, odolný – pracovný rozsah 5 až 45 °C, vlhkosť do 85%
2. Vrátane 4 x 72 prúžkov vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena zahŕňa náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (cena stovaru, doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie na požadované poschodie) na miesto plnenia. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 13: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude dodávateľ informovať vopred kontaktnú osobu. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení.
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
6. Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, typ, výrobca, vyobrazenie ponúkaného tovaru (prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať), opis technických parametrov, rozpis ceny tovarov podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
7. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
8. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom.
9. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty k ekvivalentného tovaru a do 2 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
10. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požadovanú všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

26.09.2022 08:00 — 06.10.2022 14:00

1,00 sada

959,00

959,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2022 14:26

21.09.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2022 13:39 - Vstupná ponuka 959,00 € Cena bez DPH
21.09.2022 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka 958,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS