30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly hasiacich prístrojov
Kontroly hasiacich prístrojov, kontrola, revízia, hasiaci prístroj, hasiace prístroje
Služba
1. Miesto plnenia: Prešov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie kontroly prenosných a pojazdných HP od rôznych výrobcov v zmysle Vyhlášky č. 719/2002 Z.z. o pravidelnej kontrole prenosných a pojazných HP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CERVINKA P6Ce | ks | 20 | ||
KODRETA P6Te | ks | 70 | ||
Kontrola HP - 5 kg snehový | ks | 10 | ||
KODRETA S5KTe | ks | 35 | ||
KOVOSLUZBA 6PKTk | ks | 20 | ||
KODRETA P50T | ks | 10 | ||
KODRETAS2KTe | ks | 10 | ||
KODRETA V9Ti | ks | 50 | ||
KOVOSLUZBA 9VKT | ks | 30 | ||
KOVOSLUZBA 5SKT | ks | 40 | ||
NEURUPPIN PG6PDC | ks | 2 | ||
CERVINKA S5Ce | ks | 40 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie: Prešov |
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
Zhotoviteľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z. |
Platnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou, v prípade nevyhovujúceho HP sa požaduje vystaviť protokol o vyradení HP. |
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa |
Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Objednávateľ požaduje pre svoju potrebu 3 ks faktúry a 3 ks dodacieho listu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
26.09.2022 13:48 — 18.11.2022 13:48
337,00 ks
1 800,00
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2022 14:22
21.09.2022 14:25
21.09.2022 14:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2022 14:29 - Vstupná ponuka | 1 799,00 | € | Cena s DPH |
19.09.2022 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 798,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: