• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:25
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 16:10

Detail zákazky Z202210155

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:25
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 16:10

Základné údaje

Z202210155

OF-261150

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6900519

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

Kontroly hasiacich prístrojov, kontrola, revízia, hasiaci prístroj, hasiace prístroje

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Miesto plnenia: Prešov
Funkcia
Vykonanie kontroly prenosných a pojazdných HP od rôznych výrobcov v zmysle Vyhlášky č. 719/2002 Z.z. o pravidelnej kontrole prenosných a pojazných HP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CERVINKA P6Ce ks 20
KODRETA P6Te ks 70
Kontrola HP - 5 kg snehový ks 10
KODRETA S5KTe ks 35
KOVOSLUZBA 6PKTk ks 20
KODRETA P50T ks 10
KODRETAS2KTe ks 10
KODRETA V9Ti ks 50
KOVOSLUZBA 9VKT ks 30
KOVOSLUZBA 5SKT ks 40
NEURUPPIN PG6PDC ks 2
CERVINKA S5Ce ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie: Prešov
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Zhotoviteľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Platnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou, v prípade nevyhovujúceho HP sa požaduje vystaviť protokol o vyradení HP.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram služby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa
Na faktúre a na dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje pre svoju potrebu 3 ks faktúry a 3 ks dodacieho listu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

26.09.2022 13:48 — 18.11.2022 13:48

337,00 ks

1 800,00

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2022 14:22

21.09.2022 14:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2022 14:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2022 14:29 - Vstupná ponuka 1 799,00 € Cena s DPH
19.09.2022 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 798,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS