• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2022 09:50

Detail zákazky Z202210154

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2022 09:50

Základné údaje

Z202210154

OF-259946

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6905175

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu

odvoz odpadu, likvidácia odpadu,

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90513300-9 - Služby na spaľovanie odpadu
  • 90524300-9 - Odstraňovanie biologického odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu
Funkcia
Služby súvisiace s toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadu v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obdobie poskytovanej služby mesiac 12
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy t/1 rok 100
180104 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným podmienkam z hľadiska prevencie nákazy t/1 roky 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odvoz odpadov: 180103, 180104 1 x za týždeň/ pravidelne. V prípade potreby objednávateľa do 24 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, odvoz a likvidácia spolu vrátane obalov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z priemeru za uplynulé obdobie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Odvoz odpadu č. 180103, 180104 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok na základe zmluvy.
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť naloženie, odvoz a likvidáciu nemocničného a biologického odpadu.
Objednávateľ sa zaväzuje dodávať nebezpečný odpad v kvalite podľa uvedeného druhu, v nepremokavých a nepoškodených obaloch s označením podľa druhu a katalógového čísla.
Objednávateľ sa zaväzuje, že ostré predmety budú zabalené v uzavretých obaloch tak, aby nedošlo k poškodeniu obalu a následne k poraneniu osôb oprávnene manipulujúcich s odpadom.
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom.
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cene zneškodnenia odpadov.
Od potvrdenia sprievodných listov NO oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
Všetky nebezpečné odpady budú prechodne v prevádzkach pôvodcu odpadu zhromažďované, vytriedené podľa druhov vo vhodných nádobách opatrených identifikačným listom NO. Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom.
O nakladaní z nebezpečným odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou.
Odpad 180103, 180104, podľa prílohy č. 8 k zákonu č. 79/2015 Z. z. sa zakazuje zneškodňovať skládkovaním, dodávateľ sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa zákona č.79/2015 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Upozorňujeme na ustanovenia § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia , že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii.
Hmotnosť nebezpečného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení v mieste plnenia. Dodávateľ má právo preváženia množstva na vlastnom certifikovanom zariadení.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za každý vývoz. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu.
- cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára.
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Sankcie:
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže poskytovateľ služby požadovať :
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady:
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy , 180103-N, 180104-O. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Skutočnosť, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii sa preukázať potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu nebezpečného odpadu počas trvania zmluvy.
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu nebezpečných odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR).
podrobný položkový rozpis jednotkových cien (za 1 kg)predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH a cena s DPH
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa.
Navrhnutá hodnota navrhujeme doplniť miesto plnenia v rámci územia Slovenska

nie je možné správne vypočítať cenu dopravy, ktorá má byť zahrnutá v celkovej cene za službu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

28.09.2022 00:00 — 27.09.2023 00:00

135,00 tona

159 750,00

159 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2022 14:04

22.09.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2022 11:50 - Vstupná ponuka 159 740,00 € Cena bez DPH
20.09.2022 16:43 - Najvýhodnejšia ponuka 159 705,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS