• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 15:55

Detail zákazky Z202210153

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2022 15:55

Základné údaje

Z202210153

OF-261129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6900515

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítač a príslušenstvo

počítač, disk, stojan, operačná pamäť

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač a príslušenstvo
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. pracovná stanica Lenovo ThinkStation P350 SFF alebo ekvivalent ks 1
Pamäť (RAM) GB 32
Počet jadier procesora počet 8
Frekvencia procesora GHz 2,5
Cache procesora MB 16
Core Boost Frekvencia GHz 4,9
Pamäť grafickej karty GB 4
Kapacita úložiska GB 1000
Veľkosť operačnej pamäte GB 32
Frekvencia operačnej pamäte MHz 3200
Počet slotov RAM ks 4
Počet osadených slotov ks 2
Pamäť grafickej karty GB 16
2. SSD disk Samsung 980 1 TB alebo ekvivalent ks 1
rýchlosť čítania MB/s 3500
rýchlosť zápisu MB/s 3000
Kapacita úložiska TB 1
životnosť TBW 600
3. operačná pamäť Crucial SO-DIMM 16GB DDR4 2666MHz CL19 alebo ekvivalent ks 1
Veľkosť operačnej pamäte GB 16
Frekvencia pamäte MHz 2666
Priepustnosť MB/s 21300
Napätie V 1,2
4. Orico stojan na notebook alebo ekvivalent ks 1
nosnosť kg 10
rozmery - šírka mm 218 220
rozmery . výška mm 248 250
rozmery - hĺbka mm 6,3 6,5
Hmotnosť g 730
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. pracovná stanica Lenovo ThinkStation P350 SFF alebo ekvivalent
Procesor Intel Core i9
Požadované funkcie procesora Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Grafické karty Intel UHD Graphics
Operačný systém Windows 10 Pro
Typ úložného media SSD
Čítačka pamäťových kariet áno
Farba čierna
Typ operačnej pamäte DDR4
Výstupy USB 3.2 Gen 2 (2ks), USB-C (1ks), USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) (6x).
výstupy - grafické DisplayPort, USB-C
výstupy - ďalšie Combo Audio Jack, Kensington lock, LAN, Padlock, sériový port, Vstup na mikrofón, Výstup na slúchadlá/reproduktor, zvukový výstup (line out)
požadované príslušenstvo USB klávesnica, optická myš
2. SSD disk Samsung 980 1 TB alebo ekvivalent
SSD disk M.2 (PCIe 3.0 4x NVMe), TLC (Triple-Level Cell) áno
použitie Do počítača, Do notebooku, Interný
Funkcie AES 256-bit Encryption, Garbage Collection, SMART, TCG Opal 2.0, TRIM, Podporuje režim spánku, IEEE 1667
3. operačná pamäť Crucial SO-DIMM 16GB DDR4 2666MHz CL19 alebo ekvivalent
Typ pamäte DDR4
Modul pamäte PC4-21300
Časovanie CL19,  19-19-19
4. Orico stojan na notebook alebo ekvivalent
Materiál hliník
Typ polohovateľný, skladací, nastaviteľná výška, chladiaca podložka
Farba strieborná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

23.09.2022 08:00 — 06.10.2022 14:00

1,00 súbor

1 875,00

1 562,25

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2022 14:18

21.09.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 76
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2022 17:59 - Vstupná ponuka 1 875,00 € Cena s DPH
21.09.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 873,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS