00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
54533813
Crayon Czech Republic and Slovakia s. r. o., organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
Dunajská 4, Bratislava, 81108, SVK
Služby Microsoft Premier Support
informačné systémy, Microsoft Premier Support
Služba
1. Pravidelné a automaticky poskytované služby podpory technológií MS v prostredí obstarávateľa (služby proaktívnej podpory)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je pravidelná kontrola a udržiavanie definovaných súčastí MS prostredia s cieľom predchádzať poruchám a tým minimalizovať výpadky a ich negatívny vplyv na kvalitu prevádzky dotknutých IT systémov a aplikácií Verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aktualizácia, proaktívna údržba a technická podpora prostredia MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa pre definovanú platformu. | ks | 1 | ||
Poskytovanie súčinnosti formou analýzy dopadov výstupov projektov realizovaných v prostredí verejného obstarávateľa na prostredie MS. | ks | 1 | ||
Hĺbková kontrola stavu Active Directory a následný návrh na riešenie zistených nedostatkov. | ks | 1 | ||
Spracovanie a otestovanie plánu obnovy (Disaster Recovery) prostredia AD. | ks | 1 | ||
Poradenské služby analýzy a návrhu nasadenia produktov spoločnosti Microsoft na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekodeň | 15 | ||
Zaškolenie systémových inžinierov verejného obstarávateľa pre technológiu MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekodeň | 3 | ||
Poradenské služby akreditovaných špecialistov spoločnosti MS pre všetky Microsoft technológie na základe zmluvy medzi uchádzačom a vendorom k prevádzkovým problémom, vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how, analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií a stabilizácia prostredia po predchádzajúcej analýze na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekohodina | 10 | ||
Podrobná analýza prostredia poskytovaná prostredníctvom akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti, ktorej výstupom bude podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení. | človekodeň | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uchádzač je povinný zabezpečiť počas trvania platnosti zmluvy technický workshop pre správcov verejného obstarávateľa a pracovníkov uchádzača poskytujúcich službu - s prezentáciou technických a procesných tém súvisiacich s reálnymi skúsenosťami poskytovanej služby. | |
Podrobná analýza prostredia - Služba zároveň musí zahŕňať dostupnosť a poradenské služby akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft pre riešenie nálezov uvedených v reporte z podrobnej analýzy pre uvedenú technológiu MS (Windows Server, Windows klient, Hyper-V,Active Directory, Group policy object, MS Exchange Server, System Center Configuration Manager, System Center Operation Manager a prípadné ďalšie, ktoré sú v čase trvania platnosti zmluvy dostupné). |
2. Služby poskytované pri poruchách a problémoch súvisiacich s technológiami MS garantované SLA parametrami (služby reaktívnej podpory)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom bude riešenie problémov, ktoré vznikli počas samotnej prevádzky, alebo v priebehu implementácie nových projektov a ktorých dôsledkom je celková alebo čiastočná nefunkčnosť platforiem založených na technológiách spoločnosti Microsoft. |
Nástup na riešenie incidentu on site musí byť najneskôr nasledujúci pracovný deň v pracovných dňoch od 8:00 do 16:30. Za poskytnutie riešenia sa považuje aj dočasné riešenie, ktoré zabezpečí celú funkčnosť, môže mať však výkonové obmedzenia. |
Pri riešení incidentu sa môže vyskytnúť situácia, že poruchu bude spôsobovať chyba v systéme výrobcu – uchádzač je povinný počas celého trvania zmluvy mať pre verejného obstarávateľa zabezpečené také podmienky, ktoré mu umožnia prístup priamo k systémovým inžinierom výrobcu a riešenie incidentu. |
Služby riešenia incidentu na strane výrobcu softvéru budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni a budú sa týkať všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory na pracovisku poskytovania predmetu zmluvy verejného obstarávateľa. Reaktívna podpora musí byť poskytovaná prostredníctvom priamej technickej podpory od vendora prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA. |
Pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft bude poskytovaný garantovaný prístup k expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Reaktívna podpora poskytovaná akreditovaným špecialistom Microsoft pre všetky Microsoft technológie | človekohodina | 4 |
Názov |
Objednávateľ požaduje aby všetky služby boli vykonávané výlučne špecialistami certifikovanými spoločnosťou Microsoft (ďalej iba MS) na príslušnú oblasť. |
Poskytovanie služby/služieb musí spĺňať normy obvyklé pre Service manažment a dôsledne dodržiavať ITIL metodológiu. Manažér údržby a prevádzkovej podpory uchádzača musí striktne dodržiavať odporúčané postupy pre projektové riadenie, komunikáciu a dokumentáciu procesov. |
Zmluva poskytovanie služieb podpory Microsoft Premier Support sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom (helpdesk). |
Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za riadne plnenie zmluvy a hlásenie incidentov a servisných požiadaviek na helpdesk dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny ( cena bez DPH, DPH a cena s DPH) jednotlivých položiek do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. Všetky ceny uvedie zaokrúhlene na dve desatinné čísla. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie nasledovných dokladov: kópiu dokladu preukazujúceho stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na predaj služieb Microsoft Premier Support a pre priamy prístup k podpore a systémovým inžinierom výrobcu softvéru; kópiu zmluvy MBSA (Microsoft Business and Services Agreement); kópiu zmluvy Premier Support for Partners, alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu so spoločnosťou Microsoft. |
Dodávateľ je povinný mať účinný stupeň partnerstva podľa predchádzajúceho bodu počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a Objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať služby, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa predmetu zmluvy. |
Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.10.2022 07:00 — 05.01.2023 13:00
1,00 celok
131 790,00
109 825,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2022 11:53
03.10.2022 10:00
03.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2022 09:14 - Vstupná ponuka | 131 790,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2022 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: