• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 12:15

Detail zákazky Z202210123

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 12:15

Základné údaje

Z202210123

OF-261126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6950814

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52631133

TaJaMed s. r. o.

Slnečná 763/1, Malinovo, 90045, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícke puzdro a malý zdravotnícky batoh

Zdravotnícky, zdravotnícke vybavenie, puzdro, batoh, ľadvinka, prvá pomoc

  • 33141620-2 - Lekárske kufríky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci
Funkcia
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. S integrovaným puzdrom na nožnice na vonkajšej strane.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. ks 295
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - výška mm 210 220
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - šírka mm 130 140
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - hĺbka mm 110 120
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - objem l 1,8 2
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - váha g 300 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Puzdro na zdravotnú výbavu prvej pomoci s rýchlym prístupom a vonkajšou kapsou na nožnice, zaistenú popruhom s rýchlo-sponou
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Dvojcestný zips takmer po celom obvode umožňujúci prehľad a vynikajúci prístup k obsahu. Zips je na oboch tiahlach vybavený úchytom pre otváranie v rukaviciach.
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. predný velcro panel pre umiestnenie ID štítku alebo označením so zdravotníckym krížom.
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. V puzdre sa nachádza sieťovaná kapsa so sťahovacou šnúrkou a rýchlo-brzdou, plochá sieťovaná kapsa s otvoreným horným vstupom, "D" krúžkom na zavesenie drobností.
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. na zadnej strane puzdra systém MOLLE pre rýchle uchytenie na platformu alebo opasok.
Puzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Velcro panely s elastickými slučkami na uchytenie výbavy a priehľadné kapsy.
Materiál Min. Cordura 700 DEN, 100% Polyamid 6,6 (pre všetky technické parametre materiálu (textil, sieťovina) je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu podľa noriem ISO)
Farba olivovozelená alebo čierna
 2. Malý zdravotnícky batoh s IRR úpravou
Funkcia
Batoh pre medické vybavenie a vybavenie prvej pomoci, ktorý sa dá nosiť pomocou integrovaného opasku ako ľadvinka okolo pásu alebo sa dá upevniť pomocou MOLLE systému na vestu, opasok alebo akýkoľvek produkt s bežným MOLLE systémom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Malý zdravotnícky batoh ks 290
Malý zdravotnícky batoh - výška mm 140 160
Malý zdravotnícky batoh - šírka mm 250 280
Malý zdravotnícky batoh - hĺbka mm 100 140
Malý zdravotnícky batoh - objem l 2,8
Malý zdravotnícky batoh - váha g 700 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Malý zdravotnícky batoh Vnútorný priestor usporiadaný pomocou priečinkov.
Malý zdravotnícky batoh Vnútorné steny tašky pokryté elastickými pásmi pre upevnenie výbavy. Externé upevnenie pre nástroje a materiál.
Malý zdravotnícky batoh Otváranie a zatváranie pomocou dvoch paralelných zipsov.
Malý zdravotnícky batoh Upnutie opaskom z max. šírkou 45mm (súčasť súpravy) alebo s MOLLE systémom.
Materiál Min. Cordura 700 DEN, (100% Polyamid 6,6) IRR úprava pre znížený odraz žiarenia v IR spektre
Materiál Pre všetky technické parametre materiálu (textil, sieťovina) je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu podľa noriem ISO.
Farba olivová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.3.3. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
2.3.4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.6. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 15 pracovných dní.
2.3.7. Požadované certifikáty: pre všetky technické parametre materiálu (textil, sieťovina) je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu p podľa noriem ISO. Pre testovacie metódy, ktoré nemôže vykonať výrobca, je vyžadovaná správa z testovania nezávislou a akreditovanou testovacou organizáciou v rámci EÚ. Originálne správy, ich overené kópie, alebo ich úradné preklady je povinný predložiť predkladateľ ponuky na základe výzvy obstarávateľa do 5 pracovných dní.
2.3.8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.10. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.11. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.12. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod.
2.3.13. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
2.3.14. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.15. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.16. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.17. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.16.
2.3.18. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.19. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : Nedodanie tovaru v množstve a/alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy v zmysle bodu 2.3.6. a 2.3.7.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

07.10.2022 12:00 — 30.11.2022 11:00

585,00 ks

45 298,80

37 749,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky spolu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 15 pracovných dní.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2022 09:10

04.10.2022 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2022 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 08:01 - Vstupná ponuka 45 298,80 € Cena s DPH
04.10.2022 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 34 334,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS