• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 12:00

Detail zákazky Z202210075

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2022 12:00

Základné údaje

Z202210075

OF-260814

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6915923

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45344396

PBGAS, s. r. o.

K cintorínu 668, Žilina, 01004, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

Technické plyny, dusík

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dusík N2 technický 4.0
Funkcia
Plyn je potrebný na prevádzku analytických prístrojov v chemickom laboratóriu. Centrum testovania munície je akreditovanou skúšobňou podľa normy ISO/IEC 17025:2017.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dusík N2 technický 4.0 v tlakovej oceľovej fľaši s vodným objemom 50 L ks 1
Čistota - Vol. % > 99,99
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
UN 1066; EC: 231-783-9; bezfarebný plyn, bez zápachu áno
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. a musí mať platnú revíziu a označenie dodávateľa áno
Prenájom oceľovej tlakovej fľaše na 1 rok áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky (náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim, odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, poplatok za ADR, ostatné poplatky).
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Prenájom tlakovej oceľovej fľaše sa zmluvne uzatvára na dobu určitú na obdobie 1 roka odo dňa dodania tlakovej oceľovej fľaše.
Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii dodávky plynu na prenájom 1 ks tlakovej fľaše na obdobie 1 roka. Dodávateľ uvedie danú položku vo vystavenej faktúre.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť  jej súčasťou.  Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

28.09.2022 07:00 — 24.10.2022 13:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

204,41

170,34

Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2022 10:25

26.09.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 43
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2022 11:24 - Vstupná ponuka 204,00 € Cena s DPH
26.09.2022 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS