30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50146211
EVENT SERVICE, s.r.o.
K cintorínu 93/41, Žilina, 01004, SVK
Prenájom a čistenie chemických WC
Prenájom chemických WC, čistenie , vyčerpanie, dezinfekcia
Služba
1. Čistenie a vyčerpanie chemických WC
|
|
---|---|
Funkcia |
prenájom, čistenie a likvidácia odpadu z mobilných toaliet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komplexný servis a prenájom chemického WC vo VP Sučany | KS | 20 | ||
umývací žľab | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyčerpanie fekálií | |
Likvidácia odpadu na ČOV | |
Doplnenie chemickej ekologickej náplne | |
Doplnenie toaletného papiera | |
Dezinfekcia WC | |
Doprava - dovoz,odvoz toaliet do jednotlivých miest |
2. MS28 kombinovaný kontajner sprcha a wc
|
|
---|---|
Funkcia |
prenájom cistenie a dovoz kontajnerov, do priestorov VP Turecký Vrch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MS28 kombinovaný kontajner sprcha a wc + septik | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základné vybavenie: 1 ks vonkajších dverí: 875 x 2.000 mm 2 ks bielych sklopných okien z PVC: 674 x 574 mm, s tepelne izolovaným matným sklom 1 ks vnútorných dverí: 875 x 2.000 mm 3 ks WC kabíny, dvere s WC zámkom 3 ks keramických splachovacích záchodov, s toaletnou nádržkou, držiakom toaletného papiera 1 ks dvojité kohútikové umývadlo s vodovodným kohútikom so studenou a teplou vodou, zrkadlo, polica z PVC, držiak na mydlo | |
1 ks keramického umývadla s vodovodným kohútikom, zrkadlom, PVC poličkou, vešiakom na uteráky 2 ks pisoárov 2 ks pisoárová medzistienka 3 ks akrylátových sprchových kabín s vodovodným kohútikom na studenú a teplú vodu, sprchová hlavica, sprchový záves 1 podlahový odtok | |
Elektrické zariadenia: 1 ks 400 V / 5-pólová 3 x 32 Externá prípojka podľa noriem CEE, zapustená do rámu strechy, pripojiteľná 1 ks poistková skrinka s RCD a ističom 2 ks žiariviek 2 x 36 wattov 2 ks svetelných spínačov 4 ks 230 V zástrčky 1 ks elektrického ohrievača 2,0 kW 1 ks elektrického ohrievača 0,5 kW 1 ks 200 l kotla |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH, fakturácia 1 x za mesiac ( 1x za 4 týždne) |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Službu realizovať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. Spresnenia telefonicky alebo emailom. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 5 dní |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ceskoslovenskej armady 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
20.09.2022 17:25 — 05.10.2022 17:25
1,00 Zakazka
15 000,00
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2022 17:34
17.09.2022 17:35
19.09.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.09.2022 09:51 - Vstupná ponuka | 14 999,90 | € | Cena s DPH |
15.09.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 999,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: