30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Demineralizovaná, destilová voda
Demineralizovaná destilovaná voda na údržbu leteckých a automobilových akumulátorov , 10 litrové balenie
Tovar, Služba
|
1. Demineralizovaná technická voda DYNAMAX 10L alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Demineralizovaná technická voda na údržbu leteckých a automobilových akumulátorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Demineralizovaná technická voda, 10 litrové balenie = 1 ks | ks | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Požadovaný tovar musí spĺňať uvedený typ balenia (10 litrov), nie je prípustná žiadna náhrada. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta určenia vrátane dopravných a manipulačných nákladov. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť aktualizovaný podrobný rozpis cien na predmet zákazky, ktorý je výsledkom EKS v členení cena za kus v EUR bez DPH, cena za kus v EUR vrátane DPH, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR vrátane DPH. |
| Všetky ceny dodávateľ uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy doručiť kontakt na kontaktnú osobu za dodávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dohodnúť čas dodania - prevzatie tovaru minimálne 24 hodín vopred s príslušnou kontaktnou osobou v rámci stanovenej lehoty dodania predmetu zákazky. |
| Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavkové platby. |
| Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa. |
| Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
| Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky (dodacie listy potvrdené preberajúcou osobou s menom a priezviskom, dátumom a podpisom preberajúceho). |
| Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
| Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
| Objednávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní zaslať dodávateľovi rozpis počtov jednotlivých položiek, adresy miest dodania, kontaktné osoby a kontakt na nich. |
| Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky a osobitých požiadaviek ako aj nepredloženie vlastného návrhu plnenia zákazky sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
| dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky len v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 8.00-14.00hod |
| Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku mimo dodanú mimo stanovenej pracovnej doby. akékoľvek extra náklady na neprevzatie dodávky mimo pracovnú dobu znáša dodávateľ. |
46.krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
03.10.2022 14:38 — 03.11.2022 14:38
1,00 zákazka
546,80
546,80
dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky len v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 8.00-14.00hod
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2022 14:13
21.09.2022 14:38
21.09.2022 14:53
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.09.2022 14:26 - Vstupná ponuka | 546,79 | € | Cena s DPH |
| 21.09.2022 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 535,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: